Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@00:18:22 GMT

پایان قرمز یک هفته معاملات بورس

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۱۵۴۵

خبرگزاری آریا - شاخص کل بورس در این هفته با یک رفت و برگشت کوتاه باز هم نتوانست از کانال یک میلیون و 150 هزار واحدی عبور کند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در جریان معاملات شنبه 22 خرداد بازار سرمایه شاخص کل بورس با شش هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و 144 هزار واحد قرار گرفت و 0٫61 درصد منفی را به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص کل هم‌وزن هم با 0٫61 درصد افت در محدوده 378 هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات در پایان بازار امروز به سه هزار و 370 میلیارد تومان رسید.
روز دوم هفته یعنی یکشنبه 23 خرداد نیز شاخص کل بورس با سه هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و 141 هزار واحد قرار گرفت و در نهایت 0٫32 درصد افت داشت. شاخص کل هم‌وزن هم با هزار واحد منفی و 0٫32 درصد ریزش در محدوده 377 هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات با روند کاهش نسبت به شنبه به کمتر از سه هزار میلیارد تومان رسید.
دوشنبه 24 خرداد اما شاخص با اندکی رشد بر مدار یک میلیون و 150 هزار واحدی ایستاد و 0٫79 درصد رشد را به ثبت رساند. شاخص کل هم‌وزن هم با 0٫24 درصد واحد منفی و 900 واحد منفی در کانال 376 هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات بورس امروز به چهار هزار میلیارد تومان رسید در این روز ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به حدود سه هزار و 350میلیارد تومان رسید و حدود 120 میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی در بازار اتفاق افتاد.
چهارمین روز از هفته اما تقریبا بدون تغییر پایان یافت به نحوی که شاخص کل بورس همچنان یک میلیون و 150 هزار واحدی بود. شاخص کل هم‌وزن هم امروز با دو هزار واحد افت معدل 0٫78 درصد در کانال 373 هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات هم امروز پنج هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به روز گذشته روند افزایشی را داشت. ارزش روز شرکت‌های بورسی امروز به بیش از چهار میلیون و 591 هزار میلیارد تومان رسید.
در این روز معامله گران در بورس تهران بیش از 8٫7 میلیارد سهام، حق تقدم و اوراق مالی در قالب 529 هزار نوبت معامله و به ارزش بیش از پنج هزار و 200 میلیارد تومان داد و ستد کردند، این در حالی است که خالص ارزش معاملات روز سه شنبه 3,544 میلیارد تومان بود.
آخرین روز هفته اما شاخص افت کرد و با 0٫21 درصد تغییر و دو هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و 147 هزار واحد قرار گرفت. روز چهارشنبه 25 خرداد، شاخص کل هم‌وزن هم با دو واحد ریزش در محدوده 370 هزار واحد ایستاد. ارزش معاملات در این روز به سه هزار و 415 میلیارد تومان رسید و حجم معاملات هم پنج هزار میلیارد برگه سهم بود. 
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۳۱۵۸ واحدی به ۲,۲۵۲,۵۸۴ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ با رشد ۳۱۵۸ واحدی به ۲,۲۵۲,۵۸۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۰۲.۷۲ و احدی واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۵۳۶ میلیارد سهم بود که طی ۹۹,۳۱۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۰,۸۶۳.۷۸۳ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۱۱۶,۸۲۶.۹۸۱ میلیارد ریال شد.

کد خبر 739546

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس در بهار ۱۴۰۳| بورس سبزپوش می‌شود؟
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۸ فروردین/رشد ۱۱ هزار واحدی
  • رشد ۱۱ هزار واحدی بورس در پایان نخستین هفته کاری ۱۴۰۳
  • رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • پیش‌بینی بورس فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • بورس قرمز شد
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۷ فروردین/افت ۴ هزار واحدی