Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@17:22:29 GMT

شکوه حضور مردم در دیار گنجینه فرهنگ‌ها

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۱۵۶۳

ایسنا/خراسان شمالی پس از هفته‌های پرهیاهو برای بررسی و انتخاب فرد اصلح انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، این تو هستی که امروز با انتخابت پیروز و سربلند شدی، تنها آن مهر نقش بسته شده در شناسنامه ات، امروز حرف اول را می‌زند، تویی که دل به آمدن داشتی برای یک حضور سیاسی، یا بهتر بگوییم برای آنکه نشان دهی تا آخرین لحظه از رهبرت و نظامت دفاع می‌کنی، از مدت‌ها قبل شناسنامه‌ات را در طاقچه خانه جلوی چشمت آماده کردی که نکند حضور در این حماسه از یادت برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادت هست افتخار سال ۵۷، افتخاراتت در جنگ تحمیلی و تمام عرصه‌هایی که از آن‌ها سربلند و با نمره ۲۰بیرون آمدی و امروز تمام دنیا چشم به این دوخته تا با انگشت آغشته به جوهر آبی چگونه تیری زهرآفرین به قلب دشمنت فرو می‌بری.

 امروز یکبار دیگر خیالبافی‌های دشمنت را با همان مهر نقش بسته در شناسنامه، نقش بر آب کردی و پیروز اصلی امروز میدان تو هستی.

امروز همزمان با سراسر کشور مردم خراسان‌شمالی، زن و مردم، پیر و جوان، شناسنامه به‌دست پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند تا موجی از شور و نشاط را ایجاد کنند.

امروز همه آمده‌اند تا جهان را به مناظره این حضور با شکوه و با عظمت دعوت کنند و صلابت، بصیرت و استواری این ملت و این کشور را به رخ آن‌ها بکشانند.

بار دیگر اقوام مختلف خراسان شمالی، ترکمن، کرمانج، ترک، فارس و بلوچ با حضور در پای صندوق های رای وجود وحدت مثال زدنی میان خود، بصیرت و حضور همیشگی خود در بزنگاه ها را نشان می دهند.

امروز مردم خوب خراسان‌شمالی همه آمده اند و همه آماده انتخاب اند، نه من و نه شما، بلکه بیش از ۶۵۰ هزار نفر در استان شمارش معکوس برای ثبت یک حماسه پروشور و پرشعور آن هم از جنس حضور را به صدا درآورده اند.

اینجا خراسان‌شمالی، سرزمین مردان شجاع و سرزمین شیرزنان مرزدار است، مرز پرگهر دوستی، یار شهیدان گلگون کفن است، و این حجم حضور مردمی است که می آیند تا مهر تایید بر نظام خود بزنند.

بار دیگر ورق زرینی در خاطرات خراسان شمالی توسط این مرزداران غیور به ثبت خواهد رسید، و مردم خراسان‌شمالی بار دیگر در گام دوم انقلاب با هر رای خود قامت دشمنان را خمیده‌تر خواهند کرد.

امروز مردم خراسان‌شمالی در صحنه انتخابات، توانستن و داشتن ملتی را به نمایش می گذارند که بصیرت در آن‌ها رخ نمایی می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی خراسان شمالي انتخابات ۱۴۰۰ حضور حداکثری در انتخابات خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی با شکوه مشهدی‌ها در حمایت از مردم غزه

دریافت 49 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6082486

دیگر خبرها

  • راهپیمایی با شکوه مشهدی‌ها در حمایت از مردم غزه
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در خراسان جنوبی+ عکس و فیلم
  • حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است
  • راهپیمایی مردم خراسان‌شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند
  • قدردان نعمت سپاه پاسداران و ارتش دلاور هستیم