Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی کجانی امروز(جمعه) در ستاد برگزاری انتخابات شهرستان ری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مردم شهرستان ری از ساعت های اولیه صبح با حضور در محل های رای گیری موجب ایجاد صف های کوتاه و بلند شدند.

وی با تاکید براینکه حضور پرشمار مردم در پای صندوق های رای موجب اقتدار نظام اسلامی و کشور می شود، عنوان کرد: خوشبختانه مردم شهرستان ری با بصیرت مثال زدنی و حضوری پرشور در پای صندوق های رای تا این ساعت وظیفه خود را در قبال نظام اسلامی به خوبی انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی در خصوص نظارت بر نحوه روند انتخابات نیز بیان داشت: ناظران شورای نگهبان روند انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای خبرگان رهبری و میان دوره ای مجلس را بر عهده دارند و هیات نظارت شهرستان نیز روند انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را نظارت می کنند که تاکنون هیچگونه مشکلی گزارش نشده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روند انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود، ابراز کرد: در ساعات اولیه آغاز رای گیری مشکلات فنی از برخی مراکز گزارش شد که به سرعت کارشناسان این مشکلات را برطرف کردند.

توکلی یادآور شد: اخلال فنی در روند رای گیری فقط از یک مرکز گزارش شد که به سرعت در حال رفع آن هستیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه اولین بار است که شهرستان ری شاهد برگزاری چهار انتخابات به صورت همزمان است، افزود: هم اکنون ۱۵ هزار نفر عوامل اجرایی در ۴۹۰ شعبه اخذ رای وظیفه برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

فرماندار ویژه شهرستان ری خاطر نشان کرد: اقدامات لازم در خصوص برگزاری انتخابات سالم، پرشور و با رعایت پروتکل های بهداشتی به دلیل شیوع کرونا از ماه ها قبل براساس ابلاغیه وزارت کشور، استانداری تهران و روز شمار انتخابات انجام شده ‌و تمامی موارد در شهرستان ری پیش بینی شده است.

توکلی با بیان اینکه مردم مرکز شهرستان ری(شهرری) برای انتخاب اعضای شورای شهر در حوزه انتخابیه تهران، ری و تجریش مشارکت می کنند، گفت: مردم سایر بخش های شهرستان نیز در چهار شهر برای انتخاب پنج عضو شورا اسلامی شهر و در یک شهر برای انتخاب هفت نفر مشارکت دارند.

وی یادآور شد: شهرستان ری دارای ۵۷ نقطه رای گیری روستایی و عشایری است که هم اکنون به دلیل کوچ عشایر انتخابات این حوزه های توسط عوامل اجرایی شهرستان ری در ارتفاعات شمیرانات انجام می شود.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ( ۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز -جمعه ۲۸ خرداد- برگزار می‌شود.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.

زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری مشارکت انتخاباتی مشارکت های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان ری مشارکت انتخاباتی مشارکت های مردمی روند انتخابات میان دوره ای شهرستان ری رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی

محمدباقر احمدی چگنی در خرم‌آباد اظهار کرد: تمهیدات لازم جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت تمام الکترونیک تدارک دیده شده است.
وی خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی شرایط و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم شده است. 
فرماندار خرم‌آباد بیان داشت: تعداد ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای برگزاری انتخابات مذکور در ۴۳۰ شعبه حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی تامین و در فرمانداری‌ها مستقر گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس