Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ربیعی سخنگوی دولت امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در رشته‌ توئیتی نوشت: هم‌وطنانم، بیایید گلایه‌ها را به فردای ‎انتخابات بسپاریم تا در کنار هم همه آن گلایه‌ها را به مطالبه و تغییر تبدیل کنیم. روز انتخابات روز آبیاری بذر امید است؛ روزی که اگر گلایه‌ای هم هست با زبان رای باید جاری شود.

به عنوان کسی که همواره و همچنان به آرمان اصلاح و ترقی بر مبنای ارزش‌های انقلاب اسلامی متعهد و کوشا بوده‌ام، می‌گویم که ‎مشارکت حداکثری و تلاش برای بارور کردن بذرهای امید، تنها را اصلاح خردمندانه و ماندگار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فارغ از اینکه نتیجه آرا چه کسی خواهد بود، صندوق و مشارکت، میراث گرانبهایی است از زحمات، تلاش‌ها، زندان‌ها، تبعیدها و خون‌هایی که خاک وطن را لاله‌گون کردند و ‎جمهوریت را برای فرزندان ایران برجای گذاشتند.

از صمیم قلب امیدوارم که امروز با اراده شما مردم بار دیگر ثابت کنیم که اجازه نخواهیم داد عده‌ای روزنه‌های امید ما را ببندند. باید  میراث ‎صندوق‌ها را مراقبت و اجازه پایکوبی به بدخواهان ایران و تحریم‌گران ندهیم.

همه همت‌ها به رفع تحریم متمرکز شود

همچنین ایسنا نوشت؛ 

محمد باقر نوبخت پس از انداختن رای خود به صندوق مستقر در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران  گفت: ظرفیت بزرگی در کشور وجود دارد، اما به عنوان کسی که در جریان امور با جزییات آن هستم  به صراحت بیان می کنم که امکان استفاده از ظرفیت‌های کشور در حال حاضر وجود ندارد اولین اقدام این است که به صورت عزتمندانه این تحریم باید برداشته شود.

وی افزود: فکر می کنم کسی که این بار مسئولیت اقتصادی را به دوش می‌گیرد اگر مانند حال حاضر از درآمدهای صد وچند میلیاردی فقط چند میلیارد دلار در اختیارش باشد قطعا دچار مضایقی می‌شود که استفاده مطلوب ظرفیت‌های اقتصادی برای مردم را حتما دچار چالش می‌کند.  

نوبخت یادآور شد: همه ظرفیت‌های داخلی کشور باید مد نظر قرار گیرد، توصیه من این است که همه همت ها به رفع تحریم متمرکز شود.

27215

کد خبر 1526583

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی ربیعی محمدباقر نوبخت تحریم انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری علی ربیعی درباره هویت حامیان تعطیلی روز پنج شنبه به جای شنبه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی ربیعی سخنگوی دولت روحانی در توئیتی نوشت؛

جریان پرقدرتی سالهاست که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده و در عمل صرفا استراتژی «بقا» را دنبال می‌کند.

انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه و تصمیماتی شبیه به این، متاثر از این نوع تفکر است. اساسا آنچه جایگاهی در تفکر این جریان ندارد، تن‌دادن به الزامات توسعه از سیاست خارجی تا سیاست اجتماعی حتی تعیین روز تعطیل است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898457

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • سهم تعویض‌های ربیعی: 2 گل و 1 پاس گل!
  • افشاگری علی ربیعی درباره هویت حامیان تعطیلی روز پنج شنبه به جای شنبه