Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان گفت: بر اساس گزارش‌ها، در حوزه‌های مختلف انتخابات شورا‌های شهر و روستا تخلفاتی در زمینه خرید و فروش رای گزارش شد و دراین باره هم ۵ نفر دستگیر شده اند.

او افزود: در حوزه انتخابات ریاست جمهوری تخلفی مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری گفت: در ابتدای صبح هم برخی مشکلات به وجود آمده بود که با پیگیری‌های انجام شده مشکل رفع و رای گیری روند عادی خود را طی می‌کند.

حجت الاسلام قدرتی به نامزد‌ها انتخابات شورا‌ها و هواداران آن‌ها هم توصیه کرد: تلاش کنند تخلفی، چون خرید و فروش رای صورت نگیرد چرا که دستگاه قضا با قدرت و طبق وظیفه قانونی اش در این زمینه عمل خواهد کرد.

رییس کل دادگستری همچنین از مردم به خاطر حضور در پای صندوق‌های رای قدردانی کرد و گفت: حضور حداکثری مردم حماسه ملی را رقم خواهد زد و با انتخاب شایسته از مشکلات عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین روزهای سال ۱۴۰۲ انتخابات فدراسیون والیبال برگزار شد و میلاد تقوی با کسب بیشترین رای به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد. وحید مرادی هم که پیش از این سرپرستی و نایب رییسی فدراسیون را برعهده داشت، در دوره ریاست تقوی در فدراسیون ماندگار شد و به عنوان نایب رییس فعالیتش را پیگیری کرد.

حالا با گذشت یک ماه از ریاست جدید فدراسیون والیبال، تقوی هنوز در مورد پست دبیری فدراسیون تصمیم‌گیری نکرده و باید دید رییس جدید و جوان برای این پست چه گزینه‌ای را در نظر گرفته است. البته طبق پیگیری‌های خبرنگار مهر گویا امیرحسین منظمی گزینه تقوی برای پست دبیری فدراسیون والیبال است. منظمی در دوران ریاست ضیایی در فدراسیون والیبال به عنوان دبیر فدراسیون مشغول به فعالیت بود، او همچنین در دوره ریاست داورزنی هم عضو هیأت رییسه فدراسیون بود.

منظمی در انتخابات فدراسیون والیبال نامزد پست ریاست فدراسیون بود اما پیش از رأی‌گیری از حضور در انتخابات انصراف داد. البته شنیده می‌شود به غیر از منظمی دو گزینه دیگر در لیست تقوی برای پست دبیری فدراسیون هستند اما جدی‌ترین گزینه امیرحسین منظمی است.

کد خبر 6078476 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • فروش خودرو با دلار برای فرار از مالیات
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • رییس‌کل دادگستری مازندران معارفه شد
  • جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، وظیفه مهم مسئولان
  • دستگیری همسر و دختر احمدرضا عابدزاده به خاطر حجاب
  • ۵۶ زندانی جرائم غیر عمد در کنگاور، چشم‌انتظار همت خیران
  • ۵۶ زندانی جرائم غیر عمد در کنگاور، چشم‌انتظار همت خیران+فیلم
  • گزارش بورس امروز شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳