Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ناصر خوش‌خبر ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم از مدت‌ها پیش در استان انجام شده، اظهار داشت: امروز در یک هزار و ۲۴ شعبه، عوامل اجرایی آماده برگزاری انتخاباتی سالم هستند.

 وی با اعلام اینکه رأی‌گیری یک در هزار و ۲۴ شعبه استان آغاز شده و شور وشعف مردم در ساعات اولیه چشمگیر است، بیان داشت: رأی گیری از ساعت ۷ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت و بعد با تقاضای استانداران و موافقت وزیر کشور، ساعات افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی تأکید کرد: پروتکل‌های بهداشتی نیز به واسطه مدیریت نمایندگان فرماندار و ناظران بهداشتی انجام شد تا زمینه رأی‌گیری از مردم با اطمینان از مسائل بهداشتی فراهم شود.

وی با بیان اینکه آگاهانه‌ترین رفتار و انتخابات مؤثر را از سوی مردم شاهد خواهیم بود، افزود: هم‌استانی‌ها رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند و با توجه به اینکه اثر انگشت حذف شده خودکار شخصی به همراه داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰۰ هزار تعرفه برای انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است، ادامه داد: برای شوراها ۷۸۴ هزار تعرفه بین فرمانداری‌های استان توزیع شده است.

خوش‌خبر با اعلام اینکه در برخی از شعب تعرفه‌ها مصرف شد و ما مجبور به تأمین مجدد تعرفه به‌ویژه در مناطق روستایی استان شدیم، افزود: در هشت شعبه اخذ رأی در سطح استان تعرفه‌ها به پایان رسید که این شعب در روستاهای بیرجند و سربیشه مستقر هستند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در یک هزار و ۲۰ شعبه در سطح استان، خاطرنشان کرد: از این تعداد شعب حدود ۷۰ درصد از تعرفه‌های خود را مصرف کرده‌اند و برای تعرفه هیچ مشکلی وجود ندارد و متناسب با جمعیت هر بخش استان تعرفه به میزان مورد نیاز توزیع شده است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات مصرف تعرفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، قاسم زوکی‌نژاد در تشریح اقدامات اداره نگهداری ساختمان‌ها و خدمات عمومی اداره کل پشتیبانی اظهار کرد: با مصوبه هیئت محترم وزیران از ابتدای امسال دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ خدمات کشوری ملزم به تامین سالیانه ۵ درصد برق مصرفی خود از انرژی‌های تجدیدپذیر می‌باشند و ظرف مدت ۴ سال باید ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از این طریق تامین کنند؛ در غیر این صورت آن بخش از برق مصرفی با تعرفه بسیار بالاتری در قبوض محاسبه می‌شود.

معاون مالی و پشتیبانی و رئیس کمیسیون بهینه‌سازی مصرف انرژی شهرداری مشهد افزود: خوشبختانه با نیروگاه‌های خورشیدی که احداث کرده‌ایم، شهرداری مشهد مشمول این افزایش تعرفه نشده است. البته مطابق برنامه‌ریزی صورت‌پذیرفته، توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر همچنان ادامه دارد و به‌عنوان نمونه در سال جاری ۴ نیروگاه‌خورشیدی دیگر در دست اقدام قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه مدیریت هزینه‌ها و کاهش مصرف آب به ساماندهی ظرفیت اشتراک آب نیز توجه شده است، عنوان کرد: در این زمینه با پیگیری‌های انجام‌شده افزایش ظرفیت اشتراکات آب فضای سبز محقق و این امر صرفه‌جویی ۲۰۰ میلیارد ریالی در پرداخت حق انشعاب را به دنبال داشته است.

زوکی‌نژاد تصریح کرد: در کنار این مبلغ با اصلاح تعرفه و ظرفیت قراردادی و مدیریت مصرف آب، هر ماه شاهد  بیش از ۱۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی در قبوض ماهیانه اشتراکات آب شهرداری بوده‌ایم.

معاون مالی و پشتیبانی و رئیس کمیسیون بهینه‌سازی مصرف انرژی شهرداری مشهد ادامه داد: این درحالی است که در راستای قانون درآمد پایدار و پیگیری‌های صورت پذیرفته، سال گذشته بیش از ۱۵میلیارد ریال صرفه‌جویی در قبوض برق روشنایی پارک‌ها را شاهد بودیم.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد