Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ استاندار تهران گفت: آمار آرای ماخوذه هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما میزان حضور مردم نسبت به ادوار گذشته در این ساعات بیشتر شده است.

انوشیروان محسنی بندپی در جمع خبرنگاران حاضر در استانداری با اشاره به وجود برخی اختلالات فنی در امر حضور و احراز هویت عوامل اجرایی و نظارتی اظهار کرد: این موارد در همان ساعت اولیه رفع شد و در حال حاضر کار رأی‌گیری با وجود اشکال برخی دستگاه‌ها بی‌هیچ‌وجه متوقف نشد و الان هم این مشکل برطرف شده و همه شعب مشغول رأی‌گیری از مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم که در همین ساعات اولیه حضور مردم را بیشتر در پای صندوقهای رأی داشته باشیم و مردم هم حضور در پای صندوقهای رأی را به ساعات آخر نیندازند.

استاندار تهران تصریح کرد: وجود مورد یا مشکل امنیتی را در هیچ کجا شاهد نبودیم.

بندپی ادامه داد: آمار آرای ماخوذه هنوز به طور دقیق مشخص نیست، اما میزان حضور مردم نسبت به ادوار گذشته در این ساعات بیشتر شده است.

وی یادآور شد: هنوز از زمینه میزان استفاده از تعرفه‌ها آمار دقیقی نداریم، اما در هیچ شعبه‌ای هم گزارشی از کمبود یا نبود تعرفه نداریم.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 انوشیروان محسنی بندپی انتخابات 1400 سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد زاهدی روز پنج شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش ورامین ضمن تشکر از فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش در برگزاری پرشور انتخابات، بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات مرحله دوم تاکید کرد و گفت: میزان مشارکت مردم استان تهران در انتخابات نسبت به سال گذشته با افزایش ۲.۱ درصدی همراه بوده که با روشنگری و آگاه سازی، در مرحله دوم هم ان شاالله شاهد حضوری پرشور خواهیم بود.

زاهدی اقدامات آموزش و پرورش را در حوزه‌های مختلف چشمگیر دانست و افزود: همه دستگاه‌ها باید برای پیشرفت کشور، در خدمت آموزش و پرورش گام بردارند و برگزاری این چنین جلسات مسئله محور که با پیگیری و همکاری ادارات منتج به نتیجه می‌شود، بسیار مؤثر خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار ورامین گفت: کانون‌های ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاری، از نیروهای ارزیاب متخصص و متعهد در این حوزه استفاده کنند و باید در اجرای این فرایند نظارت دقیق انجام گیرد.

در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات قبلی آموزش و پرورش، پیگیری ماده ۱۳ و ۱۶ عوارض صدور پروانه، پیگیری اجرای سند کاداستر (تک برگ)، ارائه گزارش از روند اجرایی ستاد بزرگداشت مقام معلم، ارائه گزارش در خصوص کانون‌های ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاران، بررسی چالش‌های برگزاری کنکور سراسری و آزمون‌های نهایی در هر سه پایه، ارائه گزارش از ستاد اسکان فرهنگیان ورامین و بررسی بازخوردها و نقاط ضعف و قوت، از موضوعات این جلسه بود.

کد خبر 6082176

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • ۶۰ درصد سدهای کشور پر است
  • شدت بارندگی جنوب کرمان در ساعات عصر بیشتر می‌شود
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود