Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرتابگر نابینا پس از کسب مجوز ورود به بازیهای پارالمپیک توکیو گفت: هر چند تحت فشار روانی زیاد مجوز ورود به بازیهای پارالمپیک توکیو را کسب کردم، اما به سختی تلاش خواهم کرد تا ضمن کسب مدال طلا در پرتاب وزنه رکورد جهان را نیز جابجا کنم. مهدی اولاد در گفت و گو با ایسنا، پس از کسب مجوز ورود به بازیهای پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه اظهار کرد: برای کسب سهمیه و مجوز ورود به بازیهای پارالمپیک توکیو ۲ سال بود که سخت تمرین می کردم تا برای اولین بار در پارالمپیک حضور پیدا کنم، هر چند طی این ۲ سال رنکینگ اول دنیا در پرتاب وزنه را داشتم، اما به خاطر آسیب دیدگی و با نظر پزشک کمیته ملی پارالمپیک در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی شرکت نکردم و به من اعلام کردند که برای کسب مجوز ورود به بازیهای پارالمپیک توکیو باید در رکوردگیری که ۲۵ خرداد بین من و نورمحمد آروخی برگزار می شود، شرکت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: عدم شرکت در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی متاسفانه حواشی زیادی برای من به دنبال داشت و همین مساله سبب شده بود تا فشار روانی  زیادی را تحمل کنم که خوشبختانه با وجود تمام حواشی با ثبت رکورد ۱۴ متر و ۵۱ سانتی متر دوباره رنکینگ اول دنیا را در پرتاب وزنه کسب کردم و مسافر توکیو شوم.

وی افزود: من در تمرینات رکوردی بالاتر از ۱۵ متر را به ثبت می رسانم، در این رکوردگیری سعی کردم فشار زیادی به خود وارد نکنم و در همان دو پرتاب اول مجوز ورودی را کسب کردم.

اولاد یکی از مهمترین برنامه های خود برای توکیو را کسب مدال طلا و جابجا کردن رکورد جهان در پرتاب وزنه عنوان کرد و افزود: تلاشم بر این است که در بازیهای پارالمپیک توکیو با زدن رکورد ۱۵ متر و ۳۶ سانتی متر علاوه بر کسب مدال طلا، رکورد جهان را نیز در پرتاب وزنه به نام خود ثبت کنم.

ابن پرتابگر پارالمپیکی در پایان همچنین درباره زمان شروع تمرینات خود گفت: هنوز زمان و مکان شروع تمریناتم از سوی فدراسیون نابینایان و کم بینایان اعلام نشده و من منتظر تصمیم فدراسیون هستم. البته از پنجشنبه ۲۷ خرداد تمرینات بدنسازی خود را آغاز خواهم کرد تا در جریان برنامه های فدراسیون قرار بگیرم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پارادوومیدانی پرتاب وزنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم پرسپولیس را از داد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در حالی با پیروزی سه بر صفر شاگردان اوسمار ویه‌را همراه بود که اتفاقی تلخ در ابتدای این بازی باعث ایجاد تغییر در ترکیب سرخپوشان شد.

امید عالیشاه در دقیقه ۱۰ به علت احساس درد از ناحیه عضلات ران پا از زمین مسابقه خارج شد تا وحید امیری جای او را بگیرد. او که قبل از تعویض روی گل اول تیمش توسط دانیال اسماعیلی فر تأثیرگذار بود پس از معاینه اولیه پزشکان تیم، ناچار به اسرتاحت است.

کادر پزشکی پرسپولیس در ارتباط با آسیب دیدگی عالیشاه اعلام کرده اند او باید MRI بدهد اما آنچه قطعی به نظر می‌رسد دوری حداقل دو هفته‌ای عالیشاه است که احتمال می‌رود با توجه به میزان آسیب دیدگی تا ۶ هفته هم ادامه پیدا کند.

بنابراین کاپیتان پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی و دیدار حساس مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر را به طور قطع از دست داد تا دوره نقاهت خود را پشت سر بگذارد.

تیم فوتبال پرسپولیس هفتم اردیبهشت ماه مقابل آلومینیوم اراک در یک هشتم نهایی جام حذفی و ۱۲ اردیبهشت مقابل سپاهان در لیگ برتر بازی می‌کند.

کد خبر 6082372 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم پرسپولیس را از داد
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • بازدید غفور کارگری از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان
  • بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است