Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، امروز در چارچوب هفته دوم رقابت های یورو 2020، 3 بازی در ساعات مختلف برگزار خواهد شد که در مهمترین آنها تیم ملی فوتبال انگلیس به مصاف اسکاتلند خواهد رفت.

از طرفی دیدار می توان انتظار داشت، بازی تیم ملی جمهوری چک با تیم ملی کرواسی نیز بسیار جذاب دنبال شد زیرا یاران مودریچ در اندیشه برد است و چک هم با پاتریک شیک به دنبال کسب دومین پیروزی و صعود به مرحله بعدی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جدول و گزارش زیر به صورت مختصر در خصوص بازی های امروز یورو 2020 صحبت خواهیم کرد:

 

 

سوئد – اسلواکی

شاگردان یان اندرسن پس از بازی خوب مقابل اسپانیا و کسب یک امتیاز، حالا به دیدار با اسلواکی می اندیشد که در اولین مسابقه یک برد دلچسب به ثبت رساند.

سوئد با درخشش السکاندر ایزاک در بازی مقابل اسپانیا و ثبت یک عملکرد فوق العاده در خط تدافعی امیدهای هواداران را برای صعود زنده کرده و باید دید مقابل اسلواکی چه عملکردی از خود به ثبت می رساند.

سوئد که پیش از آغاز جام به یکی از شگفتی های این یورو نام گرفته بود، بازی منطقی برابر اسپانیا به ثبت رساند و حالا می خواهد با یک برد جواز صعود به مرحله بعدی را تا حد زیادی بدست آورد.

اما از طرف دیگر، اسلواکی نیز به مانند یوروی قبل نمایشی دیدنی را به ثبت رساند و باز هم فوتبال دوستان را شگفت زده کرد.

آنها در بازی نخست مقابل لهستانِ ناامیدکننده به برد 2 بر یک دست یافتند و توانستند اولین گام را با پیروزی پشت سر گذارند.

میلان اشکرینیار که در اینترمیلان عملکردی فوق العاده از خود به ثبت رساند در تیم ملی اسلواکی نیز شاهکار به پا کرد و انتظار می رود امروز نیز برابر سوئد نمایشی دیدنی از خود به ثبت رساند.

کرواسی – چک

دالیچ با اینکه ستارگانی بزرگ در تیم کرواسی در اختیار دارد ولی برابر انگلیس در بازی اول عملکردی ناامیدکننده داشت و همین عامل باعث شده تا انتظارات از یاران مودریچ به حداقل برسد.

تیم ملی کرواسی که در جام جهانی 2018 توانست به نایب قهرمانی دست پیدا کند، حالا به یک تیم قابل پیش بینی بدل شده و اگر می خواهد شانسی برای صعود داشته باشد، باید هر چه دارد در این مسابقه به اجرا گذارد.

خط دفاعی مسن کرواسی این ترس را به جان هواداران انداخته که مقابل «پاتریک شیک» زانو بزنند و خیلی زود دالیچ از جام خداحافظی کند ولی باید دید امروز کروات ها با ستارگانی مثل آنته ربیچ، لوکا مودریچ، ایوان پریشیچ و پتکوویچ چه نمایشی از خود به ثبت خواهد رساند.

اما چک که یکی از جالب ترین تیم دوره اول رقابت های یورو بود، با «پاتریک شیک» یکی از زیباترین گل های تاریخ یورو را به ثبت رساند.

چک در بازی مقابل اسکاتلند با اینکه کاملاً دفاع کرد و به حریف موقعیت های زیادی داد ولی توانست از تک موقعیت های خود نهایت استفاده را ببرد و با شایستگی 3 امتیاز را کسب کند.

حالا این تیم در اندیشه این است که حتی با یک امتیاز بتواند جواز صعود به مرحله بعد را تا حد خوبی کسب کند.

انگلیس – اسکاتلند

انگلیس در بازی اول مقابل کرواسی، بازی منطقی از خود به ثبت رساند و با درخشش «کلوین فیلیپس» و گلرنی رحیم استرلینگ توانست شروعی مقتدرانه از خود نشان دهد.

دیدار امشب آنها برابر اسکاتلند به شدت جذاب دنبال خواهد شد زیرا آنها دشمنی دیرینه هستند و همیشه بازی هایشان با زیبایی خاصی دنبال می شود.

دیدار یورو 96 و گلزنی آلن شیه رر و پل گسکویین همیشه یکی از جذاب ترین جدال های این 2 تیم در تاریخ فوتبال بوده و باید دید امسال تقابل آنها در یورو 2020 چگونه دنبال خواهد شد.

از طرفی اسکاتلند که در بازی نخست تماماً حمله کرد و نتوانست حتی یک گل به ثبت رساند برای صعود باید تیم ملی انگلیس را از پیش روی بردارد.

برای این امر بازیکنانی مثل آدامز، آمرسترونگ ، رابرتسون و مک گین بسیار نقش مهمی خواهند داشت و باید دید آیا می توانند عملکرد خوبشان در تیم های باشگاهی را در تیم ملی تکرار کنند یا خیر.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: یورو 2020 اسکاتلند جمهوری چک مودریچ پاتریک شیک خود به ثبت ثبت رساند باید دید تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ارتش برابر دشمن در حال ‌افزایش است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با فرمانده و کارکنان مرکز آموزش و میدان تیر شهدای وظیفه پدافند هوایی سمنان به میزبانی دفتر خود و مناسبت ۲۹ فروردین روز ملی ارتش ضمن بیان اینکه ارتش مایه سربلندی، عزت و افتخار ایران است، ابراز داشت: این موضوع با شهادت و جانفشانی نیروهای مسلح و ارتش در امنیت امروز جامعه کاملاً مشهود است.

وی ضمن بیان اینکه دشمن و معاندان نظام و انقلاب در صدد ایجاد شکاف بین ارتش و مردم بودند، افزود: با رهنمودهای امام راحل و حضور همیشگی مردم در عرصه تا کنون نتوانستند در کمرنگ کردن نقش ارتش در نظام جمهوری اسلامی موفق عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه ارتش خط مقدم خودکفایی و پیشرفت نظامی است، ابراز داشت: با تکیه بر همین دانش و توان بومی اثبات کردیم که کوچک‌ترین تجاوز با پاسخ قاطع ایران مواجه خواهد بود.

مطیعی ضمن بیان اینکه مقاومت نیروهای مسلح برابر دشمن بی نظیر است، تصریح کرد: امروز به یمن پیشرفت در بدنه ارتش آمادگی برای مقابله با دشمن روز به روز در حال افزایش است.

وی ضمن بیان اینکه آرامش، آسایش و امنیت جامعه امروز را مدیون خون شهدا هستیم، افزود: شهید قرنی، شهید صیاد شیرازی و شهید حسین لشگری تنها نمونه‌هایی از شهدایی هستند که با جان فشانی خودشان امنیت را به مردم هدیه دادند.

کد خبر 6081106

دیگر خبرها

  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • آمادگی ارتش برابر دشمن در حال ‌افزایش است
  • اردن؛ رفیق دشمن
  • توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است
  • احتمال خط خوردن نام رشفورد برای یورو ۲۰۲۴
  • اعتراض چادرملو به صحنه جنجالی مقابل داماش گیلان