Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو فصل فوتبالی خود را با آمار بی سابقه ۵۴ بازی به پایان رساند و آمار دوران پرسپولیس خود را جابجا کرد.

روزنامه «ojogo» پرتغال با پایان بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گزارشی را از وضعیت مهدی طارمی مهاجم ایران و تیم پورتو منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از مطلب این روزنامه آمده است:

تصویر نهایی مهدی طارمی در رویارویی ایران و عراق، لحظه‌ای که طارمی روی زمین افتاده بود، آینه کامل فرسودگی فیزیکی این بازیکن بود که فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ او بسته شد.

به نوشته این روزنامه، طارمی در این فصل از فوتبال خود در پورتو و تیم ملی ایران، ۵۴ مسابقه انجام داد؛ آماری که پیش از این برای طارمی بی سابقه بوده است حتی در زمان حضورش در پرسپولیس.

طارمی در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ که در پرسپولیس حضور داشت، ۴۷ بازی ملی و باشگاهی انجام داده بود.

ojogo با استناد به همین آمار بازی طارمی خبر داد که ممکن است این بازیکن اندکی دیرتر از سایر نفرات پورتو، در تمرینات پیش فصل حاضر شود.

این روزنامه نوشت:

پس از فصلی که طارمی به پورتو رسید، اولین بازی حرفه‌ای خود را در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد و بهترین گل مسابقات را به ثمر رساند، او نمی‌توانست آرزوی پایان بهتری داشته باشد. ایران با یک گل عراق را شکست داد و به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی صعود کرد؛ در دیداری که مهاجم پورتو در آن حضور داشت. با این حال مهدی قهرمان برخی از لحظات مهم بود. او علاوه بر اینکه هم تیمی‌هایش را دو بار در موقعیت گلزنی قرار داد و یک بار هم موقعیت گلزنی را از دست داد، در پایان به عنوان کاپیتان در زمین حضور داشت. در اواسط بازی و زمانی که یک کارت زرد گرفت، ایران را با یک اخراج کاملاً مشابه با تورین به خطر انداخت.

اشاره این روزنامه به دیدار برگشت پورتو با یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود که طارمی در آن بازی از زمین اخراج شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی طارمی پورتو پرسپولیس پرسپولیس پورتو مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول

فاصله پرسپولیس با استقلال در رده بندی جدید فوتبال آسیا به «۹ پله» رسید.

پرسپولیس در جدیدترین رده بندی سایت footballalphabet «بهترین تیم باشگاهی ایران» شد و در رده هفتم فوتبال آسیا ایستاد.پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر کشورمان با ارزش ۱۴.۴۸ میلیون یورو با فاصله یک میلیون یورویی از استقلال گران ترین تیم ایران است.

استقلال و پرسپولیس در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران رقابت نزدیکی را دارند و اکنون با گذشت ۲۴ هفته از لیگ آبی پوشان با ۵۳ امتیاز صدرنشین هستند و سرخ پوشان هم با امتیاز کمتر یعنی ۵۲ امتیاز در رده دوم قرار دارند.

این رسانه آماری گزارش می دهد که پرسپولیس نسبت به رده بندی سابق یک پله سقوط داشته و در رده ۸۲ جهان ایستاده است. در مقابل استقلال با ۲ پله صعود در رده ۱۶۱ دنیا قرار دارد.بر اساس گزارش footballalphabet، پرسپولیس در رده فوتبال آسیا ۹ پله بالاتر از استقلال ایستاده و در رده بندی جهانی هم فاصله سرخ ها از آبی پوشان ۷۹ پله است.

منبع: خبرورزشی

tags # پرسپولیس ، استقلال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول