Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل انتخابات شورای نگهبان از رای گیری دستی در صورت اختلال در رأی گیری الکترونیکی خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا نیلچی مدیرکل انتخابات شورای نگهبان در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون گزارشی که مبنی بر کسری تعرفه باشد، نداشتیم.

وی افزود: مجموعا ۱۵ درصد بیشتر از آمار واجدین شرایط، تعرفه پیش‌بینی و چاپ شده و در دسترس فرمانداری ها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیلچی ادامه داد: هیئت برگزاری انتخابات خارج از کشور حاضر و آماده است و تاکنون گزارش خاصی مبنی بر ایجاد مشکل در روند برگزاری انتخابات دریافت نکردیم اما یک سری از دولت‌های میزبان به دلایل مختلفی از جمله بیماری کرونا ایراد گرفتند.

وی افزود: گزارشی مبنی بر ایجاد مشکل در ارتباط با خارج از کشور نداشته ایم اما در ادامه هم باید گزارشی از هیئت نظارت بر انتخابات خارج از کشور دریافت کنیم و گزارش آن را ارائه دهیم.

نیلچی تصریح کرد: اگر چنانچه مشکلی به وجود آید، نماینده اجرایی و نماینده نظارت در محل انتخابات مشکل را به فرمانداری و استانداری منتقل می‌کنند و سریع تعرفه را منتقل خواهند کرد چرا که تعرفه به میزان لازم دردسترس است، بنابراین ما مشکلی از لحاظ کمبود تعرفه نداریم و به تعداد افراد حاضر در انتخابات و واجدین به تعداد میزان کافی تعرفه وجود دارد. اگر چنانچه کسری تعرفه هم به وجود بیاید حتما تامین خواهد شد.

وی افزود: تاکنون گزارشی مبنی بر کمبود تعرفه دریافت نکرده ایم. استقبال تاکنون بسیار خوب بوده است اما در روند اجرایی و کارکرد دستگاه ها و دستگاه ها معطلی و اذیت مردم به خصوص در ساعت اولیه صبح به وجود آمد.

مدیرکل انتخابات شورای نگهبان تصریح کرد: اگر دستگاهی به هر دلیلی از رده خارج و دچار اختلال شد بلافاصله با سازوکار پیش بینی شده، رای گیری به شکل دستی ادامه پیدا خواهد کرد یعنی هیچ چیزی مانع اخذ رای از مردم و ملت عزیز کشورمان نخواهد شد، اگر چنانچه دستگاهی آماده نبود و ارتباط قطع شد به شکل دستی و تعرفه کاغذی رای گیری انجام می شود بنابراین برای حفظ سلامتی مردم و سلامت انتخابات این تعرفه ها پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شوراي نگهبان مدیرکل انتخابات شورای نگهبان رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی خود نوشت:

بیشتر بخوانید: نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای ۳۵

««طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1228183 برچسب‌ها بیمه

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید