Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر جاویدان در حاشیه بازدید از تعدادی شعب اخذ رأی شهر کرمانشاه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از گذشت بیش از پنج ساعت از آغاز رأی گیری مشکل خاصی در شعب رأی گیری مرکز استان کرمانشاه مشاهده نشده و امنیت در همه آنها برقرار است.

وی ادامه داد: در دیگر شهرستان‌های استان کرمانشاه نیز وضعیت امنیت شعب کاملاً مطلوب و رضایت‌بخش بوده و هیچ گونه ناامنی و اخلالی در جریان برگزاری انتخابات گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به وجود یک هزار و ۹۴۲ شعبه اخذ رأی در استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: بیش از ۶ هزار نیروی پلیس امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را برعهده دارند.

وی با اشاره به تخلف بودن موضوع خرید و فروش رأی، یادآور شد: مأموران محافظ شعب در صورت مشاهده این موضوع نسبت به برخورد و دستگیری خاطیان و معرفی آنها به مراجع قضائی و شعب ویژه‌ای که تشکیل شده اقدام می‌کنند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: پلیس تا پایان کار رأی گیری و بازشماری صندوق‌ها وظیفه خود می‌داند در صحنه حضور داشته باشد و از آرا مردم صیانت کند.

جاویدان از عموم مردم شریف و انقلاب کرمانشاه دعوت کرد با حضور پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد و افراد اصلح برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به ساختن ایرانی آبادتر کمک کنند.

کد خبر 5238056

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 کرمانشاه نیروی انتظامی کرمانشاه انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی عکس استانها گرگان بوشهر انتخابات رای گیری انتخابات ریاست جمهوری ایلام آمار کرونا اردبیل استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزامی شدن رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اجرای «طرح نور» در استان، افزود: در این طرح، بر نظارت جدی اتحادیه‌ها و واحد‌های صنفی صاحبان واحد‌های صنفی باید در رعایت عفاف و حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.
تیمور پورحیدری در حاشیه بازدید از فروشگاه‌های بزرگ استان، اجرای دقیق «طرح نور» با موضوع رعایت عفاف و حجاب را ضروری دانست و گفت: رعایت حجاب و عفت عمومی در مراکز خرید و فروشگاه‌ها بر عهده متصدی واحد صنفی است.
وی با تاکید بر رعایت قوانین در محل کسب و کار که تحت نظارت اماکن عمومی قرار دارند اضافه کرد: برخورد تعزیری برای عفت اصناف زیبنده نیست وهر واحد صنفی مکلف است به افراد بدحجاب خدمات ارایه ندهد و با اصنافی که در عمل به دستورات کم توجهی کنند برخورد قانون و به نیروی انتظامی معرفی خواهند شد. 
مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه رعایت حجاب قانون است و سرپیچی از قانون جرم محسوب می‌شود، گفت: کشف حجاب مساوی است با قانون شکنی، و پلیس براساس قانون با قانون شکنان برخورد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • قدردانی رودسری ها از پلیس برای برقراری نظم و امنیت
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • هوشیارانه با دشمن برخورد کنیم
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران
  • کشف حجاب یعنی قانون شکنی
  • الزامی شدن رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها
  • پیندو فروش بهترین‌های موبایل و تبلت با امنیت بالا