Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی پدافند هوایی با حضور در شعبه اخذ رای در دانشگاه خاتم الانبیا(ص) گفت: امسال مردم با خلق حماسه دیگری با حضور در پای صندوق‌های رای، بیداری، عزم و اراده راسخ خود را به جهان نشان می دهند.

به گزارش برنا  از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی روز جمعه با حضور در دانشگاه افسری خاتم الانبیا(ص) رای خود را به صندوق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر حضور حماسی و همه جانبه اقشار مختلف در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران بار دیگر با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی ، بیداری، عزم و اراده راسخ خود را به جهان نشان می دهند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی افزود: کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده های آنان نیز همپای سایر ملت بیدار به دعوت مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و اندیشه‌های امام راحل بار دیگر لبیک گفته، در صحنه حاضر شده و نقش خود در آینده کشور را ایفا می کنند.

سرتیپ صباحی فرد تصریح کرد: در انتخابات امسال دشمنان نظام و انقلاب خواهند فهمید پس از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب و با وجود همه هجمه‌های تبلیغاتی، نمی‌توانند خللی در عزم ملی و اراده فولادین مردم ایجاد کنند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی خاطرنشان کرد: به نوبه خود از زحمات همه عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات کشور و به ویژه یگان ها و کوی های سازمانی پدافند هوایی تشکر می‌کنم و امیدواریم رئیس جمهور جدید و اعضای شورای شهر منتخب بیش از پیش مردم را دریابند و در راستای خدمت رسانی و رفع مشکلات آنها گام‌های متعالی‌تری بردارند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ( ۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) روز جمعه ۲۸ خرداد آغاز شد.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.   

زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز شد و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی انتخابات ریاست جمهوری ایران جهان ارتش جمهوری اسلامی خانواده انقلاب رئیس جمهور شورای شهر خدمت رسانی مشکلات شوراهای اسلامی شهر مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان رهبری خراسان رضوی انتخابات140 فرمانده پدافند هوایی امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه امروز اصفهان

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، امیر حیدری با اشاره به هدف قرار گرفتن چند شیء پرنده توسط پدافند هوایی کشور در استان اصفهان گفت: اگر اشیای پرنده مشکوکی همانند حادثه شب گذشته در آسمان کشور عرض اندام کنند از این که در آماج پدافند قدرت ما قرار گیرند بی نصیب نخواهند بود.

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران طی سخنانی با اشاره به پاسخ موشکی و پهپادی نیروهای مسلح به رژیم صهیونیستی گفت: در عملیات وعده صادق نیروهای مسلح بار دیگر توانستند  لبیک گوی امام امت باشندو ولایتمداری خود را بار دیگر به اثبات برسانند. 

وی با برشمردن 4 دستاورد برای عملیات «وعده صادق» خاطرنشان کرد:دستاورد اول تحقق آیات قرآن بود. قرآن کریم در سوره عنکبوت می‌فرماید خانه‌ای سست‌تر از خانه عنکبوت وجود ندارد و رزمندگان سپاه، ستاد کل و ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیات اخیر خود این آیه را به اثبات رساندند و موشک‌ها و پهپادهای دوربرد ما توانستند با عبور  از انواع پدافند‌هایی که اسرائیل خود را پشت آنها پنهان کرده، لرزه به تن این رژیم جعلی بیندازند. 

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: دستاورد دوم محقق کردن فرامین امام امت بود که در سالهای گذشته خطاب به دشمنان فرموده بودند دوران بزن و در رو گذشته و در همین خطبه‌های نماز عید فطر نیز فرمودند که رژیم تنبیه خواهد شد.

امیر حیدری ضمن تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی باید بداند که اگر دست از پا خطا کند، این بار سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد، سومین دستاورد عملیات وعده صادق را در هم شکستن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

وی همچنین دستاورد چهارم این عملیات را تغییر معادله قدرت در منطقه به نفع جمهوری اسلامی ایران و تثبیت قدرت برتر نیروهای مسلح ایران عنوان کرد و گفت: کشورهای منطقه بارها مخاطب قرار گرفته‌اند که حضور بیگانگان نمی‌تواند تامین کننده امنیت و اهداف ملی آنها باشد و وحدت و متمرکز بودن بر مولفه‌های همگرا است که می‌تواند امنیت را در منطقه حاکم سازد و عملیات وعده صادق نشان داد که جمهوری اسلامی دست برتر را در منطقه دارد و می‌تواند امنیت را بدون دخالت هیچ قدرت خارجی حاکم سازد. 

 فرمانده نیروزی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: نیروی زمینی محوری جمهوری اسلامی ایران توانسته در سالهای اخیر تغییراتی در ساختار، سازمان، هویت و ماهیت یگان‌های خود ایجاد کند که این تغییرات او را به یک نیروی متحرک هجومی و واکنش سریع بدل کرده که آماده است به هر تهدیدی در هر زمان و مکان پاسخ کوبنده و قاطع بدهد. 

وی همچنین با اشاره به هدف قرار گرفتن چند شی‌ء توسط پدافند هوایی کشور در استان اصفهان عنوان کرد: امروز آسمان این مرز و بوم توسط قرارگاه پدافند خاتم الانبیا حفاظت می‌شود و اگر اشیای پرنده مشکوکی همانند حادثه شب گذشته در آسمان کشور عرض اندام کنند از این که در آماج پدافند قدرت ما قرار گیرند بی نصیب نخواهند بود.

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: «وعده صادق»دستاوردهای تاریخی دارد/ پدافند در حادثه اصفهان با هوشمندی برخورد کرد
  • خط و نشان فرمانده ارشد نظامی ایران برای اسرائیل: آماده هرنوع برخوردی هستیم
  • واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه امروز اصفهان
  • اظهارات فرمانده کل ارتش درباره جزئیات حادثه امروز اصفهان
  • خط و نشان صریح فرمانده نیروی زمینی ارتش برای اسرائیل
  • تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد/ پدافند هوایی هوشیار است
  • ارتش: هیچ آسیبی به تجهیزات، نیروی انسانی و اماکن اصفهان وارد نشده است
  • پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از جنگ ایران و اسرائیل
  • پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از رویارویی ایران و اسرائیل
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس