Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مرادی ظهر جمعه در حاشیه حضور در پای صندوق رای و شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در جمع خبرنگاران بیان داشت: هرکس با هر باور و اعتقادی باید در این امر مشارکت کند چرا که انتخابات موضوعی شخصی نیست و باید افراد توانمند را برای اداره شهرها و نهایتاً کشور انتخاب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از پایین‌ترین تقسیمات کشوری در روستا مشارکت آغاز می‌شود تا بالاترین مقام اجرایی کشور، تصریح کرد: بعضی‌ها می‌گویند که به دلیل مشکلات اقتصادی در انتخابات شرکت نمی‌کنند اما رای ندادن راهکار نیست.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس ادامه داد: اتفاقاً مردم باید در انتخابات شرکت کنند که افراد بدانند اگر توقعات مردم را برآورده نکنند و اگر به قول‌هایشان عمل نکنند مردم خواستار حقشان هستند و به عملکرد آن‌ها واکنش نشان می‌دهند. امیدواریم بتوانیم مشکلات به وجود آمده را با مشارکت در انتخابات برطرف کنیم.

وی در مورد حضور جوانان در شورای شهر عنوان کرد: جوان یعنی شور، نشاط، انگیزه و باور. کسی که این خصوصیات را در خود داشته باشد جوان است. امروز اینکه افراد خودشان را محک زده و به خود اجازه ورود به این عرصه را بدهند یعنی اعتماد به نفس دارند. جوانی که وارد این عرصه می‌شود آبرو، حیثیت و سلامت خود را بگذارد و تلاشش را به‌کار بگیرد که مردم ارزششان حفظ شده و مشکلاتشان حل شود.

مرادی ادامه داد: از نظر من تلفیقی از تجربه و جوانی در کنار هم درنهایت به موفقیت می‌انجامد. مردم باید به جوانان باور داشته باشند و جوانان باید حس مردم دوستی، نوع دوستی، تلاش مهمتر از همه صلابت و شجاعت داشته باشند و پشت مردم باشند.

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری در دنیا امری پذیرفته شده است، عنوان کرد: در زمینه مطالبه‌گری و حق‌خواهی در بعضی جاها موفق هستند و بعضی نه؛ چون نخواستند. من این شعار برای خودم انتخاب کرده‌ام که مطالبه‌گری کنم برای هرمزگان بیدار.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه یک جاهایی شرم و حیا به مردم اجازه نمی‌دهد ولی منی که نماینده مجلس هستم اگر جایی برای مردمم مشکلی پیش آمد حق سوال و استیضاح و مطالبه‌گری دارم و باید از این حق استفاده شود، اضافه کرد: همینطور در شورای شهر و روستا هم این قابلیت وجود دارد، برای مردم عادی هم همین است. مدیران هم باید نسبت به ارباب رجوع برخورد مناسب داشته باشند و باید با ارباب رجوع مثل یک ارباب رفتار شود. اگر این فرهنگ جا بیفتد که مردم ارباب هستند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

مرادی اضافه کرد: باید قویترین افراد را انتخاب کنیم و کسانی که انگیزه، شور و سلامت دارند را انتخاب کنیم.ما از تعدادی افراد حمایت کردیم و گفتیم پاسخگوی ملت باشند.

وی ادامه داد: امروز مردم از مسئولان و دولتمردان گله مند هستند و می گویند در این سال ها وضعیت اقتصادی آنان بهبود نیافته و با مشکلات بیکاری نیز روبرو شده اند، اما اینکه برای نشان دادن اعتراض از شرایط، در انتخابات شرکت نکنند کارساز نیست. مردم باید برای تعیین سرنوشت چهارسال پیش روی خود پای صندوق های رای حاضر شوند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد کرد: مردم همواره به دنبال تغییر شرایط و تلاش برای ایجاد وضعیتی بهتر هستند. تجربه ثابت کرده اگر فردی که روی کار بیاید نتواند مطالبات مردم را محقق کند، مردم آن فرد را کنار خواهند گذاشت. از مردم تقاضا داریم با مشارکت در انتخابات در تعیین سرنوشت چهار سال پیش رو سهیم باشند.

مرادی گفت: مردم می توانند از طریق نمایندگان مجلس و نمایندگان شوراها مطالبات و اعتراضات خود را به گوش مسئولان برسانند. ان شاءالله با انتخاب فردی اصلح از سوی مردم، دولت جدید کاستی های دولت قبل را جبران خواهد کرد. رئیس جمهور آینده نیز باید سعی کند از وزرایی جوان و کارآمد در ساختار اداری خود استفاده کند.

کد خبر 5238036

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد مرادی ستاد انتخابات استان هرمزگان انتخابات 1400 انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی عکس استانها گرگان بوشهر انتخابات رای گیری انتخابات ریاست جمهوری ایلام آمار کرونا اردبیل مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار‌های ساده خانگی درمان مشکلات روده در طب سنتی + فیلم

 گیاهان بسیار زیادی برای درمان انواع مشکلات روده در طب سنتی وجود دارد که همه ما از گذشته با آن‌ها آشنا هستیم و حداقل یک بار از آن‌ها استفاده نموده ایم.

هر یک از گیاهان دارویی اثر درمانی مفیدی بر عملکرد روده دارند برای مثال برای درمان اسهال و یبوست باید براساس طبع خود از گیاه‌های دارویی استفاده شود.  

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • نماینده اصفهان: اگر برای فرونشست چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • افزایش تولید ملی با مشارکت مردم از مهمترین راهکار‌های رفع مشکلات اقتصادی
  • راهکار‌های ساده خانگی درمان مشکلات روده در طب سنتی + فیلم
  • چرا تصمیمات سال نو خیلی زود به بن‌بست می‌خورد؟/ چند راهکار مفید
  • وزیر خارجه عراق: سرنوشت ملت فلسطین به دست خود آن‌ها تعیین می‌شود
  • وزیر خارجه عراق: فلسطینی‌ها هستند که باید سرنوشت خود را تعیین کنند
  • مردمی سازی اقتصاد، راهکار مشارکت مردم در جهش تولید
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی