Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  مهدوی فرماندار تبریز با اشاره به این‌که مشکلاتی در برخی شعب اخذ رای در سطح شهر  تبریز رخ داده است، گفت: برای حل این مشکل امکان رای دادن به صورت دستی فراهم شده و مردم هیچ دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند چراکه هم آرای دستی و هم آرای الکترونیکی در پایان انتخابات محاسبه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مهدوی با بیان این‌که از مردم عزیز بابت وقفه‌ای که در آغاز رای‌گیری در برخی شعب شهر تبریز رخ داده است، عذرخواهی می‌کنیم، اظهار کرد: به دلیل تاخیر در ارسال کارت‌های الکترونیکی از تهران به تبریز و طولانی بودن پیکر بندی، مشکلاتی در رای گیری الکترونیکی در برخی شعب تبریز رخ داد؛ اما تحت هیچ شرایطی انتخابات متوقف نخواهد شد و تا رفع مشکل از تعرفه‌های دستی برای رای گیری استفاده می‌شود.

او با بیان این‌که پیش بینی‌های لازم برای هر شرایطی انجام شده است، گفت: این موضوع پیش بینی شده بود که در صورت مواجهه با مشکلاتی در روند اخذ رای به صورت الکترونیکی، تمامی شعب اخذ به صورت دستی به رای گیری ادامه دهند.

مهدوی خاطرنشان کرد: اکنون نیز تعدادی از دستگاه‌های الکترونیکی در برخی شعبات سطع شهر با مشکلاتی مواجه هستند که این شعبات تا زمان رفع مشکل، به صورت دستی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

او گفت: این موضوع صرفا مربوط به کلانشهر تبریز بوده و هیچ مشکلی در روند رای گیری سایر شهرستان‌ها وجود ندارد و انتخاباتی سالم و آرام را سپری می‌کنیم.

فرماندار تبریز گفت: نامزد‌های محترم و مردم هیچ نگرانی بابت شمارش آرا نداشته باشند و بعد از اتمام فرآیند رای گیری هم آرای الکترونیکی و هم دستی نیز همانند انتخابات ریاست جمهوری محاسبه خواهند شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 فرماندار تبریز برخی شعب رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات فطره به مردم معرفی شود

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه پرداخت الکترونیکی زکات فطره از نظر شرعی اشکالی ندارد، گفت: برنامه ریزی لازم برای معرفی روش‌های نوین جهت پرداخت الکترونیکی زکات فطره و کفارات صورت گیرد که با همکاری دستگاه‌های ذیربط زیرساخت‌های آن فراهم شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، چهلرشنبه، ۸فروردین ماه، در جلسه شورای زکات استان با تاکید بر اهمیت زکات فطره گفت: باید ستادهای ساماندهی زکات فطره در شهرستان‌ها و بخش‌های استان با محوریت ائمه جمعه و بر اساس ضوابط موجود تشکیل شود.

وی ضمن تاکید بر توجیه موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری که در امر جمع آوری زکات فطره فعال هستند، افزود: لازم است نسبت به جانمایی صحیح صندوق های جمع آوری زکات فطره و تذکرات قانونی نسبت به تخلفات احتمالی اقدام شود.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای زکات استان ضمن تاکید بر امنیت صندوق‌های زکات فطره گفت: برای تمام عاملین زکات فطره کارت شناسایی صادر شود و محوریت جمع آوری زکات نیز مصلی‌های سطح استان باشد.

وی ادامه داد: گزارش عملکرد مصارف زکات ها و کفاره های سال‌های گذشته به مردم ارایه شود و نسبت به مساله زکات فطره تبیین صورت گیرد.

امام جمعه تبریز با تاکید بر استفاده از ظرفیت مبلغان دینی برای تبلیغ و تبیین پرداخت زکات فطره گفت: زکات فطره جمع آوری شده در امور محرومین هزینه شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات فطره به مردم معرفی شود
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود
  • استقبال ۱۸۵هزارخانواربوشهری ازطرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی
  • ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال کردند
  • مشکلات اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در کردستان+فیلم
  • سرمایه اجتماعی، امکان جذب و تجمیع سرمایه‌های فیزیکی و مادی را فراهم می‌کند
  • محور‌های مواصلاتی آذربایجان شرقی لغزنده است
  • کشاورزان گلستانی نگران کود بهاره نباشند