Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوان مک‌گرگور که اخیراً در مینی‌سریال «هالستون/ Halston» نقش طراح لباسی مشهور با همین نام را در دهه ۷۰ و ۸۰ بازی کرده قصد دارد این بار در فیلم «اورست/ Everest» نقش جورج مالوری را در دهه ۲۰ میلادی بازی کند.

خبرگزاری میزان - ایوان مک‌گرگور، سام هوگان و مارک استرانگ در تریلر ماجراجویانه «اورست» به کارگردانی داگ لیمن نقش آفرینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم برگرفته از کتاب جفری آشر با عنوان «راه‌های افتخار» و بر اساس داستان واقعی جورج مالوری است و فیلمبرداری آن از ژانویه ۲۰۲۲ در ایتالیا و بریتانیا شروع می‌شود.

داگ لیمن این فیلم را بر اساس فیلنامه‌ای از شلدون ترنر نامزد اسکار جلوی دوربین می‌برد و ایوان مک‌گرگور در نقش جورج مالوری بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

جورج هربرت لی مالوری کوهنوردی انگلیسی بود که برای اولین بار در دهه ۱۹۲۰ میلادی از سوی کشور انگلستان و توسط آرتور هینکس از انجمن جغرافیایی سلطنتی برای فتح قله اورست اقدام نمود. او سه بار به صعود اقدام کرد، اما در مرتبه سوم به همراه اندرو ایروین در مکانی نامعلوم در قسمت‌های فوقانی تیغه شرقی کوه اورست ناپدید گردید.

سرنوشت مالوری برای ۷۵ سال نامشخص بود تا اینکه نهایتاً بدن یخ زده اش در سال ۱۹۹۹ کشف گردید با این حال تا کنون مشخص نشده‌است که آیا او موفق به فتح قله اورست شده بود یا خیر؛ در این فیلم نقش آرتور هینکس را مارک استرانگ بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار هالیوود سینمای جهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار هالیوود سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس فاتح در نشست بررسی مسیر دسترسی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای سهولت رفت و آمد تماشاگران فوتبال، باید اقدامات لازم در این خصوص توسط عوامل مرتبط صورت گیرد.

وی افزود: تلاش برای جذب اعتبارات تخصیص یافته توسط دولت مردمی در دور اول سفر ریاست محترم جمهور به آذربایجان‌شرقی در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار تبریز بر بهسازی مسیر دسترسی این ورزشگاه تاکید کرد و گفت: زیرسازی، آسفالت‌ریزی اساسی و همچنین تأمین روشنایی مسیر از جمله اقداماتی است که باید سریعاً توسط عوامل مرتبط صورت گیرد.

فاتح با اشاره به احداث پارکینگ‌های استاندارد برای خودروهای شهروندان در ورزشگاه یادگار امام (ره)، تصریح کرد: به منظور رفاه حال تماشاگران، احداث چندین پارکینگ استاندارد در محوطه این ورزشگاه یکی از ضروریات حال حاضر است که باید در اولویت کاری قرار گیرد.

کد خبر 6084616

دیگر خبرها

  • صعود تیم باشگاه اورست اصفهان به رشته کوه‌های هیمالیا
  • وقتی فناوری خاطرات را زنده می‌کند
  • وقتی فناوری خاطرات را زنده می‌کند!
  • لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود
  • راه‌دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • «فرستاپن» فاتح گرندپری چین شد
  • فرمول یک| فرستاپن فاتح گرندپری چین شد
  • راسل: زمان را فدای آینده می‌کنیم