Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، عباسعلی کدخدایی روز جمعه با حضور در هیات نظارت بر انتخابات در جمع خبرنگاران افزود: شورای نگهبان از صبح امروز گزارش‌هایی درباره تاخیر در شروع برخی شعب اخذ رای دریافت کرده است که البته با پیگیرهای ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات، بسیاری از مشکلات حل شده و در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان این که هنوز نمی‌توانیم نسبت به استفاده از تعرفه‌ها صحبت کنیم، افزود: از طریق سامانه مردم ناظر، بیش از سه هزار گزارش دریافت کردیم و بیشتر آنها مربوط به تاخیر در شروع اخذ رای گیری بوده که آن هم مربوط به دستگاه های احراز هویت استکه در حال حاًضر مشکل حل شده است.

سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت: با توجه به آماری که از صندوق‌ها دریافت کرده ایم تاکنون مشارکت خوبی را شاهد بودیم و امیدواریم در ادامه برگزاری انتخابات هم بهتر شود.

ادامه دارد...

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای نگهبان عباسعلی کدخدایی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای نگهبان عباسعلی کدخدایی انتخابات ۱۴۰۰ شورای نگهبان عباسعلی کدخدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات دوباره به مجلس برگشت داده شد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: لایحه عفاف و حجاب هنوز در شورای نگهبان تصویب نشده و به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی طحان نظیف در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت فرآیند بررسی لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان گفت: این لایحه چندین مرتبه میان مجلس و شورای نگهبان در رفت‌وآمد بوده و آخرین اصلاحات این لایحه نیز در جلسه شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است، اظهار کرد: لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شده است و پس از اصلاح و رفع ایرادات از سوی مجلس، مجدداً در شورای نگهبان آن را بررسی می‌کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به پرسشی درباره طرح ادعایی از سوی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه تمام ارکان نظام برای جریمه بی‌حجابی به جمع‌بندی رسیدند با تأکید بر اینکه تهیه، تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح بر عهده دولت و مجلس است و ما ورودی به مباحث کارشناسی نمایندگان نداریم، عنوان کرد: ایراداتی که نسبت به لایحه عفاف و حجاب داشتیم نیز همین موارد را شامل می‌شود. ما در اظهارنظر نسبت به مصوبات وارد مباحث کارشناسی مجلس نمی‌شویم بلکه در جا‌هایی که مصوبه خلاف شرع و قانون اساسی باشد، ورود می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • نمایندگان منتخب مشهد باید پاسخگوی رای باکیفیت مردم مشهد باشند 
  • لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات دوباره به مجلس برگشت داده شد
  • شورای نگهبان لایحه عفاف و حجاب را به مجلس بازگرداند
  • بررسی میزان خسارت‌های سیل ۶ فروردین ماه
  • تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی آبسال در تهران و حومه
  • روسیه برای دریافت پول فروش نفت به مشکل خورد
  • برای تحقق شعار سال ،مجلس وظیفه سنگین برای حل مشکل بروکراسی اداری دارد
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند
  • اهواز با یک بارش ۳۸ میلی زیر آب رفت
  • شکست پروژه تندروها علیه روحانی در سال ۱۴۰۲ /سالی سخت تر از دوران ریاست جمهوری!