Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان گفت: با بررسی های انجام شده مشخص شد که گم شدن تعرفه های رأی در برخی از شعب رأی گیری صحت ندارد و تنها یک شایعه بوده است.

رحمت الله فیروزی، امروز (جمعه_۲۸ خرداد) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در روستای میدانک فریدونشهر مشکلاتی به وجود آمده بود، به طوری که افرادی که مربوط به این روستا نبوده اند برای رأی دادن به شعبه اخذ رأی این روستا رفته بودند که با اعتراض اهالی این روستا مواجه شدند که در نتیجه تنش مختصری رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مشکل با تدبیر مسئولان اجرایی در روستای میدانک برطرف شد. گم شدن تعرفه در برخی از شعب اخذ رأی واقعیت ندارد و هم اکنون با بررسی که انجام شد تعرفه ای گم نشده است. 

به گزارش ایسنا، عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شورهای اسلامی شهر استان اصفهان ادامه داد: تا کنون طبق اعلام شعب اخذ رأی حضور مردم استان در پای صندوق های رأی چشمگیر بوده است و تا ساعت ۱۲ ظهر بیش از ۵۰۰ هزار نفر از واجدان شرایط رأی  در استان اصفهان در انتخابات شرکت کرده اند. انتظار داریم بر تعداد رأی دهندگان افزوده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات رياست جمهوري استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان درباره اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دور دوم گفت: به طور قطع مردم همانند دوره نخست و حتی با قدرت بیشتری پای صندوق‌های رای خواهند آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او ادامه داد: طبیعتا کسانی که در نامزدهایشان در دور نخست رای نیاوردند حضور پررنگی در انتخابات نخواهند داشت.

شاکری با اشاره به ترکیب هیات رئیسه مجلس آتی افزود: قطعا رای نمایندگان در فراکسیون نیرو‌های انقلاب نقش بسزایی در شکل گیری هیات رئیسه مجلس دارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: معتقدم که دو جریان اصولگرای مجلس چالشی با یکدیگر ندارند و حدس میزنم که هیات رئیسه نیز ترکیبی از دو جناح اصولگرایی خواهد داشت.

او ادامه داد: نباید این تصور شکل بگیرد که جریان پیروز در هیات رییسه تمامی امور مجلس را به دست خواهد گرفت و البته ممکن است چهره جدیدی ریاست مجلس را عهده دار شود.

شاکری در پایان گفت: نباید با پیش داوری درباره مراکز قدرت مجلس فضا را متشنج و از رسالت اصلی آن دور کرد.

دیگر خبرها

  • احتمال تغییر در رقم دستمزد کارگران جدی شد ؟
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟