Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@14:20:09 GMT

تحقق مشارکت ۲۰ درصدی مردم خاتم در انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۲۱۴۶

تحقق مشارکت ۲۰ درصدی مردم خاتم در انتخابات

ایسنا/یزد فرماندار خاتم با اشاره به مشارکت قابل توجه مردم این شهرستان در انتخابات، گفت: تاکنون ۲۰ درصد واجدین شرایط رای در این شهرستان، رای خود را در صندوق انداخته‌اند.

«محمدجواد میربهبودی» در ارتباط برخط با خبرنگاران مستقر در اتاق خبر ستاد انتخابات استان در محل استانداری یزد با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از این دوره از انتخابات اظهار کرد: شهرستان خاتم دارای ۲۵ هزار نفرر واجد شرایط رای دادن است که از این تعداد ۶۴۲ نفررای اولی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون پنج هزار تعرفه اخذ رای در این شهرستان مصرف شده که معادل ۲۰ درصد مشارکت واجدین شرایط است.

میربهبودی گفت: در شهرستان خاتم ۵۲ شعبه اخذ شامل ۳۷ شعبه شهری و ۱۵ شعبه سیار شهری و روستایی در سه بخش مرکزی، مروست و چاهک، آراء مردم را اخذ می‌کنند.

به گفته وی، در این شهرستان  ۵۸ صندوق اخذ رای برای انتخابات شوراها و ۵۳ صندوق نیز جهت انتخابات ریاست جمهوری تدارک دیده شده است.

فرماندار خاتم در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان خاتم در انتخابات امروز دارای پنج کرسی ۵ نفره شوراهای شهر، همچنین ۳۲ کرسی سه نفره و سه کرسی ۵ نفره در شوراهای روستا خواهد شد.

میربهبودی همچنین از تعامل خوب هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات در این شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه شاهد شور خوبی در پای صندوق های رای هستیم ولی امیدواریم مابقی مردم نیز زمان رای دادن خود را به ساعات پایانی اخذ رای به تعویق نیاندازند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی فرماندار خاتم انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر سه شنبه در دیدار مسئولان قضایی استان ضمن تبریک ایام و تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در مقابله با دشمن صهیونیستی اظهار داشت: موفقیت‌های دادگستری استان چشم‌گیر و شایسته تمجید و قدردانی است.

وی گفت: تحقق عدالت جزء ارکان زندگی اجتماعی است و همه ما ناگزیریم برای تحقق آن تلاش کنیم و رسیدگی به موقع دستگاه قضایی به جرائم خود به خود منجر به کاهش جرم در سطح جامعه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اجرایی شدن شعار سال در استان اذعان داشت: توجه به جهش تولید با مشارکت مردم و رفع موانع آن مستلزم توجه و نظارت ویژه دستگاه قضایی بر موانع ایجاد شده و برخورد قاطع با عوامل غیرقانونی است.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به ضرورت مقابله با هنجارشکنی در جامعه بر اهمیت حفظ آرامش روانی مردم تاکید کرد و گفت: نقش دستگاه قضایی در برخورد با مخلان نظم و امنیت بی بدیل است.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات مجموعه همکاران دستگاه قضایی استان برای آنان در تحقق اهداف ترسیم شده در سال جدید آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6080198

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم شهرستان خاتم در حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق +فیلم
  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی
  • برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم
  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است