Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@08:48:48 GMT

رشید مظاهری از استقلال جدا می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۲۱۴۹

رشید مظاهری از استقلال جدا می شود؟

دروازه بان استقلال به جز بازی درون تیمی در تمرین روز بعد از این بازی هم غایب بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رشید مظاهری به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش مدتی است به باشگاه نوتیس داده و این باشگاه را تهدید به فسخ قرارداد کرده است.

مظاهری، اما به دلیل آنچه گردن درد خواند حاضر نشد در بازی درون تیمی روز سه شنبه استقلال شرکت کند و در تمرین فردای این تیم هم که در سالن وزنه برگزار شد غایب بود تا اینطور به نظر برسد او تا پولش را نگیرد در تمرین این تیم شرکت نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بین این شایعه به وجود آمده که مظاهری تصمیم دارد در صورت پرداخت نشدن مطالباتش قرارداد خود را فسخ کند تا فصل بعد در تیم دیگری فوتبال بازی کند، هرچند هنوز باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات این بازیکن زمان دارد.

آنچه مسلم است فرهاد مجیدی به طور قطع در بازی با پدیده از سیدحسین حسینی استفاده می‌کند و ممکن است این دروازه بان تا پایان فصل گلر اول استقلال باقی بماند.

طرفداری

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال سید حسین حسینی رشید مظاهری فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)

حضور مهدی پاشازاده و دانش آموزان ممتاز روستای کنخ حال و هوای جالبی به تمرین استقلال بخشید.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، تمرین امروز آبی پوشان میهمانان ویژه‌ای داشت. با هماهنگی صورت گرفته از سوی مهدی پاشازاده، تعدادی از دانش آموزان ممتاز دبیرستان سلمان فارسی روستای کنخ واقع در بندر لنگه در استان هرمزگان به اتفاق این پیشکسوت و کاپیتان اسبق استقلال، به کمپ زنده یاد ناصر حجازی رفتند و میهمان تمرین امروز شاگردان جواد نکونام بودند. جواد نکونام و بازیکنان استقلال استقبال گرمی از آنها داشتند و تا پایان تمرین نیز این دانش آموزان کنار تیم ماندند.

سال ۱۴۰۱ روستای کنخ از جمله مناطقی بود که در زلزله هرمزگان آسیب دید و تعدادی از اهالی این روستا از جمله یکی از دانش آموزانی که طرفدار استقلال بود، دار فانی را وداع گفتند. باشگاه استقلال  یک بار دیگر با اهالی روستای کنخ و تمام بازماندگان زلزله هرمزگان همدردی می کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هجدهمين هت تريک آبي در تاريخ ليگ استقلالی ها پولدار شدند

دیگر خبرها

  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • تعطیلی یک روزه تمرین استقلال پیش از تقابل با تراکتور
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • جلسه سرپایی عنایتی با گلزن پیکان (عکس)
  • تماشای تمرینات استقلال برای این تماشاگران خاص ممنوع نیست