Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد فرماندار خاتم با اشاره به مشارکت قابل توجه مردم این شهرستان در انتخابات، گفت: تاکنون ۲۰ درصد واجدین شرایط رای در این شهرستان، رای خود را در صندوق انداخته‌اند.

«محمدجواد میربهبودی» در ارتباط برخط با خبرنگاران مستقر در اتاق خبر ستاد انتخابات استان در محل استانداری یزد با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از این دوره از انتخابات اظهار کرد: شهرستان خاتم دارای ۲۵ هزار نفرر واجد شرایط رای دادن است که از این تعداد ۶۴۲ نفررای اولی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون پنج هزار تعرفه اخذ رای در این شهرستان مصرف شده که معادل ۲۰ درصد مشارکت واجدین شرایط است.

میربهبودی گفت: در شهرستان خاتم ۵۲ شعبه اخذ شامل ۳۷ شعبه شهری و ۱۵ شعبه سیار شهری و روستایی در سه بخش مرکزی، مروست و چاهک، آراء مردم را اخذ می‌کنند.

به گفته وی، در این شهرستان  ۵۸ صندوق اخذ رای برای انتخابات شوراها و ۵۳ صندوق نیز جهت انتخابات ریاست جمهوری تدارک دیده شده است.

فرماندار خاتم در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان خاتم در انتخابات امروز دارای پنج کرسی ۵ نفره شوراهای شهر، همچنین ۳۲ کرسی سه نفره و سه کرسی ۵ نفره در شوراهای روستا خواهد شد.

میربهبودی همچنین از تعامل خوب هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات در این شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه شاهد شور خوبی در پای صندوق های رای هستیم ولی امیدواریم مابقی مردم نیز زمان رای دادن خود را به ساعات پایانی اخذ رای به تعویق نیاندازند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی فرماندار خاتم انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از خوزستان دکتر رضا جباری در مصاحبه اختصاصی با این خبرگزاری گفت : در انتخابات ، پیروز واقعی میدان ، مردم شهرهای مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا بودند
وی در ادامه ضمن تشکر از مردم شریف و شهید پرور که فارغ از هر سلیقه و هر انتخابی برای نماینده خود در این انتخابات شرکت کردند گفت : این حرکت یک حرکت دسته جمعی بسوی موفقیت و آبادانی بود و در این راه از مقام عظمی ولایت ، رهبر عزیز جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی) ، شورای محترم نگهبان و استاندار محترم خوزستان و مسئولین استانی و شهرستانی برای جهت صیانت کردن از آرای مردم عزیز تشکر ویژه می نمایم.
نماینده منتخب مردم در مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا در مجلس دوازدهم با اشاره به نتیجه انتخابات گفت : در این انتخابات نشان داده شد که وقتی اراده مردم بر تغییر باشد حوزه مسجدسلیمان در این مورد هم مانند همه مسائل شهر اولین هاست و برای اولین بار تصمیم تاریخی برای صیانت از ارا گرفتند تا حق به حق دار که مردم حوزه انتخابیه هستند رسید .
نماینده منتخب مردم در مجلس دوازدهم گفت : امروز انتخابات در حوزه مسجدسلیمان تمام شد همانند انتخابات در ادوار گذشته که آغاز شده و پایان یافته اند و آنچه پس از این همه ماجرا می ماند ، شهروندان که همان برادران و خواهران عزیز است و در طول سالها زندگی در کنار هم بوده و باز هم خواهیم بود.
وی تاکید کرد : پایبندی به اصول اخلاقی ، معرفت و برابری مهمترین اصل باید باشد برای هر نماینده ای در ادوار انتخابات و این بار قرعه مسئولیت بزرگ بر به اینجانب از طریق رای مردم واگذار شده است.
وی در ادامه افزود :از این زمان به بعد خود را نماینده مردمو به یک اندازه مسئول در برابر همه خواهران و برادران عزیز خواهم دانست.

جباری درباره مشارکت و همراهی مثال زدنی کلیه شهروندان در حوزه مسجدسلیمان گفت : این گام بزرگ با مشارکت مردم امکان پذیر شد. برداشتن این گام بزرگ به معنی عبور از قوم گرایی و خوش آمدگویی به شایسته سالاری در تمامی سطح بوده است.

دکتر جباری گفت : بنده در فضایی پر از صداقت در برابر مردم خواهم بود ، ما خاطرات حول و حوش زمان انتخابات ، بعد از آن و عملکرد منتخبین مردم بر همگان مشهود است و عملکرد 4 ساله هر نماینده به هر میزان که بوده است، مشخص است.
نماینده منتخب مردم در مجلس دوازدهم در ادامه افزود : مردم اینکه مردم پای صندوق بیایند تکلیف مردم بوده و از حالا به بعد تکلیف بر گردن نماینده و منتخب مردم حوزه انتخابیه است که باید با عملکرد و پی گیری های خود پاسخگوی مشارکت شهروندان باشد چرا که میزان مشارکت در حوزه انتخابیه ما یکی از بالاترین آمارهای مشارکت انتخاباتی در کشور بوده است .

مردم مهلا رویداد بزرگی را رقم زدند

دکتر جباری گفت: نکته ویژه و خاص این انتخابات این است که فارغ از تمام مکانیسم ها و روش های قبلی که در انتخابات مسجدسلیمان کاربرد بسیار زیادی داشتند با حضور حداکثری ومیزان بالای رای مردم و علی رغم این همه تخلفات گسترده ، حق به حق دار رسید.
وی افزود : وقتی ملتی تصمیم به تغییر خود بگیرد خداوند نیز به این تغییر کمک خواهد کرد و انشالله بتوانم پاسخگوی اعتماد همه مردم باشم.
وی در پایان گفت : انشالله با عملکرد خود و پشتوانه مردم و دعای خیرشان حوزه انتخابیه مسجدسلیمان در جایگاهی قرار بگیرد که دسترسی های بهتری برای مطالبات همه شهروندان مسجدسلیمان هفتکل لالی و اندیکا اتفاق بیافتد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895058

دیگر خبرها

  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • نقش تعاونی‌ها در تحقق جهش تولید با مشارکت مردم
  • امنیت غذایی و جهش تولید با مشارکت مردم تحقق می‌یابد
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • حرکت جهادی برای تحقق شعار سال انجام شود
  • تشریح راهبرد‌های کلان و خرد در زمینه تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان از مصادیق مشارکت مستقیم مردم در اقتصاد است
  • انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود
  • بانک توسعه تعاون برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ برنامه عملیاتی دارد