Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@07:09:26 GMT

امروز روز تعیین سرنوشت است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۲۲۰۶

امروز روز تعیین سرنوشت است

وزیر خارجه کشورمان گفت: امروز روز تعیین سرنوشت است و ما مردم ایران یک بار دیگر با هوشمندی آینده خود و فرزاندان‌مان را می‌سازیم. به گزارش پول نیوز، محمد جواد ظریف با انتشار عکسی از خود که در حال رای دادن در آنتالیای ترکیه است در صفحه اینستاگرامش نوشت:

سلام

امروز روز تعیین سرنوشت است و ما مردم ایران یک بار دیگر با هوشمندی آینده خود و فرزاندانمان را می‌سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



من هم در کنار هم میهنان بزرگوار در ترکیه در انتخابات شرکت کردم.

بسیار خرسندم که ۲۳۵ صندوق رای با کمک معتمدین مقیم در سراسر جهان برپا شده و ایرانیان گرانقدر خارج از کشور می‌توانند در تعیین سرنوشت خود و فرزاندانشان مشارکت کنند.

از معتمدین محلی و همکاران عزیزم که با تلاش شبانه روزی در چندین ماه گذشته توانسته‌اند این حرکت ملی را سامان دهند صمیمانه سپاسگزارم.

ظریف و هیات همراهش به منظور شرکت در مجمع دیپلماسی آنتالیا روز پنج شنبه وارد ترکیه شدند.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: محمد جواد ظریف انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری انتخابات پول نیوز تعیین سرنوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارمنستان: عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم

به گزارش خبرآنلاین خبرگزاری تاس نوشت: وزارت کشور ارمنستان در بیانیه ای اعلام کرد که این کشور کار تعیین مرزها در مرز با آذربایجان در این بخش از استان تاووش را از امروز ۲۳ آوریل (۴ اردیبهشت) آغاز کرده است.

در این بیانیه آمده است: بزرگراه باغانیس-ووسکپار برای انجام عملیات مین زدایی در منطقه مجاور و جلوگیری از ورود شهروندان به مناطق مین گذاری شده مجاور به منظور حفظ امنیت آنها بسته شده است.

به نقل از ایرنا وزارت کشور ارمنستان در این بیانیه افزود: ما همچنین به اطلاع می رسانیم شایعاتی که ادعا می کنند بخشی از تمامیت ارضی جمهوری ارمنستان به آذربایجان واگذار خواهد شد، با واقعیت منطبق نیست. ما تاکید می کنیم که برای امروز هیچ تغییری در خط تماس ارمنستان- آذربایجان برنامه ریزی نشده است. بعد از تعیین مرز، سربازان مرزی ارمنستان حفاظت از خط مرزی را آغاز خواهند کرد.

دفتر دولت ارمنستان امروز در بیانیه ‌ای اعلام کرد که بر اساس توافق کمیسیون‌ های تعیین حدود مرزهای دو جمهوری ارمنستان و آذربایجان، فرآیندی از ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ برای تعیین مختصات مرزی بر اساس اندازه‌ گیری‌های ژئودسیک (پیمایشی) آغاز شد.

نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان به تازگی در مصاحبه با رسانه های انگلیس گفت کشورش هدفی فراتر از مرزهای جغرافیایی به رسمیت شناخته شده بین‌المللی خود ندارد و ابراز امیدواری کرد که تمامیت ارضی جمهوری ارمنستان از طریق روند تعیین مرزها احیا شود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898660

دیگر خبرها

  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد
  • تعیین دارایی‌هایی مشمول مالیات بر عایدی سرمایه
  • ارمنستان : عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • ارمنستان: عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • قیمت لیر ترکیه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هزینه ثبت شرکت در سال ۱۴۰۳