Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر ابراهیم سلمانی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی فراهم شده، اظهار کرد: آموزش‌های لازم به مسئولان برگزاری انتخابات در شعبه اخذ رأی داده شده است.

وی با بیان این‌که ۲۳۰ کارشناس بهداشتی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی استان نظارت دارند افزود: به منظور پیشگیری از انتقال بیماری ‌های مسری به خصوص کرونا، نظارت بهداشتی بر حوزه‌های انتخابات در سطح استان به صورت ثابت یا سیار در حوزه‌های اخذ رای با حضور این ناظران صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمانی با بیان اینکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حوزه‌های انتخابیه مطلوب ارزیابی می شود افزود: اولویت با برگزاری انتخابات در فضای باز، رعایت فاصله گذاری اجتماعی ۲ متر، استفاده از ماسک و ضدعفونی محیط است و بهتر است رای دهندگان از خودکار شخصی استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط رأی دهندگان امری ضروری است و همراه داشتن ماسک در شعب اخذ رأی توسط مردم الزامی است اضافه کرد: از ورود افراد بدون ماسک در شعب اخذ رای جلوگیری می شود تا مردم استان با اطمینان خاطر پای صندوق های اخذ رای حاضر شده و در تعیین سرنوشت روستا، شهر و کشور خود سهیم باشند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد خاطرنشان کرد: در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیچ مشکلی گزارش نشده است و نظارت جدی در این زمینه به صورت بکارگیری ناظر در شعب انتخاباتی در حال انجام است.

به گزارش فارس از یزد، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه به صورت همزمان د کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید یزد دانشگاه علوم پزشکی بهداشت رعایت شیوه نامه های بهداشتی انتخابات استان یزد پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای رعایت پروتکل های بهداشتی شعب اخذ اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی میرزایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شاهرود گفت: این مرکز در زمینی به مساحت هزار و ۷۰۰ متر مربع با زیربنای ۵۰۰ متر مربع با هشت میلیارد تومان هزینه احداث شده و سه هزار و ۵۰۰ نفر را تحت پوشش دارد.
به گفته میرزایی در این مرکز خدمات بهداشای، دندانپزشکی، سلامت روان، تغذیه، آزمایشگاه و بهداشت محیط و حرفه‌ای ارائه می‌شود.
بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: هم اکنون در کشور ۱۸ هزار مرکز بهداشتی و شهری فعال است که این تعداد دو هزار و ۷۰۰ مرکز در دولت سیزدهم افتتاح شده است.
همچنین با حضور وزیر بهداشت عملیات ساخت پایگاه سلامت شهرک مسکن مهر فدک شاهرود با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد تومان آغاز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود
  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • دامداران ضوابط قرق مراتع را رعایت کنند
  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • سیستم بهداشتی و پزشکی آماده ورود هوش مصنوعی مولد نیست!
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه