Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - خطیب جمعه کرمان گفت: عدم اطاعت از ولی‌فقیه آسیب بزرگی به کشور می‌زند و مشکلات اقتصادی امروز جامعه نتیجه عدم توجه به تأکیدات رهبری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، حجت‌الاسلام علی توکلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان با رعایت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: از حوادث زمانه باید یاد بگیریم که عیب در خود ما بوده است و باید خود را اصلاح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیچ گرگی گوشت گرگ دیگر را نمی‌خورد اما بعضی از آدم‌ها به هم‌نوع خود هم رحم نمی‌کنند افزود: در حوادث نباید تقصیر را گردن دیگران بیندازیم و باید سهم خود را در برابر مشکلات بپذیریم.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به اینکه گاهی اوقات مشکلات به‌وجود آمده ناشی از انتخاب نادرست است گفت: بعد از وقوع مشکل می‌گوییم "عجب زمانه‌ای شد" در حالی‌که خودمان انتخاب کردیم و این انتخاب می‌تواند در ازدواج ، انتخاب شغل و یا انتخاب سیاسی باشد.

وی با بیان اینکه ممکن است دیگران انتخاب کنند اما خشک و تر با هم می‌سوزد و در انتخابات باید تحقیق کرد و مشاوره گرفت ادامه داد: امام معصوم علیه السلام ما را به این نکته متوجه می‌کند که مردم در مشکلات خودتان را سهیم بدانید و تنها دیگران را مقصر نپندارید.

توکلی در خطبه دوم نماز جمعه امروز با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: کلید برطرف شدن آسیب‌ها و گشایش در امور رعایت تقوای الهی است.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در دنیا جایگاه واقعی خود را پیدا کرده و همه قبول دارند ایران در مسائل بین‌المللی صاحب نظر است افزود: عدم اطاعت از ولی‌فقیه آسیب بزرگی به کشور می‌زند و تجربه نشان داده هر جا ولایت را همراهی نکردیم آسیب زیادی دیدیم.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به اینکه امام علی (ع) می‌فرماید "هر که در زمان اطاعت از رهبرش خواب باشد با لگدهای دشمن بیدار می‌شود" گفت: امروز تأکید ولایت فقیه حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی است.

وی با بیان اینکه تأکید ولایت فقیه بر خودباوری و دور زدن تحریم‌ها است ادامه داد: ولی‌فقیه در شرایط امروز کشور تأکید بر دل نبستن به خارج از کشور و بیگانگان دارد و حمایت از تولید داخلی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است.

پوشش لحظه‌به‌لحظه اخبار انتخابات ـ استان کرمان|‌ انتخابات 28 خرداد ‌از جوار مرقد شهید سلیمانی / 60000 کرمانی رأی خود را به صندوق‌ها انداختندامام جمعه کرمان: مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی نشان داد انقلاب ما زنده و جهت‌دار استگزارش تصویری| ‌‌حماسه‌ "حضور" ‌در جوار مرقد شهید سلیمانی ‌

توکلی با اشاره به اینکه اگر گوش به فرمان ولی‌فقیه در حوزه اقتصادی بودیم امروز این مشکلات در کشور نبود تصریح کرد: رأی ندادن نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه فرصت را به کسانی می‌دهد که به نفع خودشان انتخاب کنند و معلوم نیست این انتخاب صحیح به نفع جامعه اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه مدیری انتخاب کنید که درد مردم را بفهمد و از مردم فاصله نگیرد گفت: کاهش مشارکت مردم یعنی افزایش فشار دشمن و تخریب امنیت کشور.

انتهای پیام/511/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات رهبر استان کرمان انتخابات رهبر استان کرمان خطیب جمعه کرمان ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار رئیس سازمان مالیاتی کشور با بیان این مطلب گفت: بخشی از هزینه‌های کشور به ناگزیر باید از طریق مالیات تامین شود، اما باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: باید مالیات مودیان به مردم را با شاخص‌های واحدی بررسی کرد تا موج نارضایتی‌ها کم شود.

وی نفت و منابع زیرزمینی را نعمت‌های خدادادی عنوان کرد و گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نسل‌های بعد هم از این ثروت بهره‌مند شوند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه عنوان کرد و گفت: باید از خام فروشی کالا‌ها پرهیز کنیم و با تبدیل این منابع به دیگر کالا‌ها ارزش افزوده ایجاد کنیم.

وی در ادامه به تلاش دشمنان برای ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان اشاره کرد و افزود: ما با مشارکت مردم می‌توانیم شرکت‌های دانش بنیان را به بالاترین مرتبه آنها برسانیم و این موضوع تنها با همدلی مردم و مسئولان محقق می‌شود.

دیگر خبرها

  • سپاه و ارتش، دو بال مقتدر کشور
  • سپاه و ارتش، بازوان اقتدار کشور
  • عملیات وعده صادق، شکست دنیای استکبار بود
  • آیت‌الله اعرافی: به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری توجه جدی شود
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • پول‌ طلا و نقره مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • توجه به تعاونی‌ها و مبارزه با انحصارگرایی در مازندران؛ راهکار اجرایی شدن شعار سال
  • توجه به تعاونی ها و تولید آزاد راهکار تحقق شعار سال است