Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه مردم ما امروز به نیابت از شهدا رای می دهند و به رسانه های معاند که نمی توانند تشخیص بین صندوق رای و صندق میوه را بدهند می گویند پای صندوق رای حاضر می شوند و دشمن را به عقب می رانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«غلامحسن تسخیری» امروز(28خرداد) در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی، ضمن دعوت از آحاد ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم فهیم مازندران برای حضور به موقع و آگاهانه در انتخابات، اظهار کرد: امروز 28خرداد به تعبیر رهبر معظم انقلاب روز ملت ایران اسلامی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا  با تاکید براینکه دشمنان انقلاب نسبت به حضور مردم در انتخابات هراس دارند، گفت: امروز ملت ایران به فضل الهی و همت و حضور به موقع درپای صندوق های رای با شور و شعوری که تصویر می کنند به دنیا به ویژه آنهایی که مدعی دموکراسی هستند نشان می دهند همچنان پای نظام هستند.

 

وی ادامه داد: مردم ما امروز به نیابت از شهدا رای می دهند و به رسانه های معاند که نمی توانند تشخیص بین صندوق رای و صندق میوه را بدهند می گویند همچنان پای صندوق رای حاضر می شوند و امانت دار میراث شهدا هستند.

 

حجت الاسلام تسخیری بیان کرد: مردم ایران اسلامی امروز با حضور حداکثری، برای سرنوشت خودشان قطعا اثرگذار و تعیین کننده خواهند بود؛ ملت ایران اسلامی مثل ادوار گذشته با معرفت و بصیرت پای صندوق رای حاضر خواهند شد و رئیس جمهور مومن انقلابی را برای نظام اسلامی تعیین خواهند کرد.

 

وی خاطرنشان شد:ملت شهیدپرور ایران عزیز به نیابت از سردار دل ها حاج «قاسم سلیمانی» که ایران اسلامی را حرم می دانست در پای صندوق حضور می یابند و انتخاب اصلح خواهند داشت.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا حضور پای صندوق رای حضور حداکثری درانتخابات انتخاب اصلح انتخابات ایران اسلامی ملت ایران پای صندوق صندوق رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلاورمردان ایران اسلامی پاسخ دندان‌شکنی به دشمن دادند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جعفر بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اسرائیل این روزها عصبانی است و این رژیم کودک کش از شهریور ۹۹ تاکنون به دلیل بحران سیاسی داخلی در مدت ۴ سال ۴ بار کابینه خود را تغییر داد.

وی افزود: در تاریخ تشکیل این رژیم کودک کش چنین بحران سیاسی بی‌سابقه بود و تظاهرات هر شنبه در اعتراض به سیاست‌های داخلی انجام می‌شد اما طوفان‌الاقصی موجب پایان این اعتراضات داخلی شد و باید در ابعاد مختلف به آن پرداخته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین بابایی گفت: با وجودی که غزه در حصار است و دوربین‌ها رصد و کنترل قوی در آنجا دارند و به قول خودشان کوچک‌ترین موضوع هم از دید آنها خارج نیست اما محل فرماندهان طوفان‌الاقصی و کجایی حضور آنها رژیم غاصب را سردرگم کرده بود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: به گفته مقام معظم رهبری طوفان‌الاقصی رژیم را ضربه فنی کرد و طبق اعلام خود آنها ۲ هزار و ۷۰۰ نظامی و ۴۰۰ فرمانده و مقام ارشد را در جنگ‌ها از دست دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بابایی گفت: رژیم غاصب زمانی با ۶ کشور عربی به طور مستقیم وارد جنگ شده و همگی را شکست داده که امروز افسانه شکست ناپذیری اسرائیل از بین رفته است.

وی بیان کرد: ما از دشمن‌های خود ۱۰ قدم جلوتر هستیم و هیمنه پوشالی آنها ریخته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین بابایی افزود: بعد از طوفان‌الاقصی و چند روز بعد از آنها این رژیم درمانده شروع به کودک کشی بیشتر کرد و هدف خود را نابودی حماس، آزادسازی اسرا اعلام کرد.

وی عنوان کرد: در مدت ۱۹۰ روز این رژیم به هدف خود نرسید و در پی شکست‌های مفتضحانه خود به همه جا حمله می‌کند از جمله آن حمله به کنسولی ایران بود تا با این کار آمریکا و کشورهای جهان را به این جنگ وارد کند که اشتباه بزرگ خود را انجام داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بابایی گفت: بعد از طوفان‌الاقصی نظرسنجی‌ها نشان از حمایت ۵۷ درصدی از این واقعه داشت و امروز این مقبولیت در نظرسنجی‌ها نشان از رضایت ۷۶ درصدی دارد.

وی عنوان کرد: دلاور مردان ما امروز پاسخ دندان شکنی به دشمن داد و با هر غلط اضافی اسرائیل را شخم زده و زودتر محو می‌کند تا عمر جنایتکارانه رژیم تمام شود.

کد خبر 6079956

دیگر خبرها

  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • قدردانی از اقدام حکیمانه‌ جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی
  • اگر دشمن بار دیگر خطا کند، پاسخی پشیمان کننده خواهد دید
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • ایران سر دفاع از کشور با هیچ کسی تعارف ندارد
  • آمادگی ارتش برابر دشمن در حال ‌افزایش است
  • دلاورمردان ایران اسلامی پاسخ دندان‌شکنی به دشمن دادند
  • حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است
  • نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند