Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در نشست مجمع دیپلماسی آنتالیا در شهر آنتالیای ترکیه حضور دارد، امروز (جمعه) با همتای ونزوئلایی دیدار و گفت‌وگو کرد.

ظریف در ملاقات با «خورخه آریزا» وزیر خارجه ونزوئلا، به بررسی آخرین وضعیت روابط دوجانبه و موضوعات منطقه‌ای و بین المللی مورد علاقه دو طرف پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن یادآوری کارشکنی‌های غیرقانونی آمریکا در اجرای توافقات برجام به تشریح آخرین وضعیت مذاکرات جمهوری اسلامی ایران در وین پرداخت.

خورخه آریزا نیز در این ملاقات به تحریم‌های آمریکا علیه این کشور و ایجاد مشکل در مسیر تامین واکسن ضد کرونا اشاره کرد و صمن تقدیر از همراهی کشورمان با دولت و ملت ونزوئلا، کمک رسانی جمهوری اسلامی ایران در روزهای سخت و اعزام نفتکش ایرانی به این کشور را به عنوان جشن مردمی ونزوئلا و روزی فراموش نشدنی خواند.

در ادامه این ملاقات، طرفین در خصوص آخرین وضعیت عراق، افغانستان و کشورهای آمریکای لاتین به رایزنی و تبادل نظر پرداختند.

ظریف امروز با جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار کرد و دیروز نیز با وزیر خارجه عراق، عبدالله عبدالله و وزیر خارجه پیشین افغانستان به رایزنی پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در نشست عالی شورای امنیت سازمان ملل در ارتباط با موضوع فلسطین به نیویورک سفر کرد.

به گزارش مشرق، امیر عبداللهیان در روز چهارشنبه در ابتدا به استانبول رفت و بعد از دیدار از سرکنسولگری ایران در این شهر، از استانبول راهی نیویورک شد.

این دیپلمات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در نشستی در شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد موضوع فلسطین راهی نیویورک شده است.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: به آمریکا پیام داده‌ایم
  • اولین تصویر از دیدار وزاری خارجه ایران و اردن در نیویورک
  • نشست شورای امنیت درباره غزه 
  • امیرعبداللهیان: قبل و بعد از عملیات به آمریکایی‌ها پیام دادیم
  • وزیر خارجه ایران وارد نیویورک شد
  • وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
  • این روزها «همه راه‌ها به تهران ختم می‌شود»
  • همه راه ها به تهران ختم می شود
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه