Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@22:53:37 GMT

بدون شناسنامه امکان رای دادن وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۲۳۸۵

بدون شناسنامه امکان رای دادن وجود ندارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ۲۳خود اعلام کرد: اخذ رای در کلیه شعب ثابت و سیار فقط با ارائه شناسنامه و شماره ملی توسط شخص رای دهنده امکان پذیر است و هیچ مدرک دیگری به جز شناسنامه قابل قبول نیست.

متن کامل این اطلاعیه، به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحيم
ستاد انتخابات کشور
اطلاعيه شماره ۲۳

به اطلاع کلیه هموطنان عزیز و اعضای شعب اخذ رای می رساند سن انتخاب کنندگان ۱۸ سال تمام یعنی متولدین ۲۸-۰۳-۱۳۸۲ یا قبل از آن است که می توانند به شعب اخذ رای مراجعه کنند و به نامزد مورد نظر خود رای دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اخذ رای در کلیه شعب ثابت و سیار فقط با ارائه شناسنامه و شماره ملی توسط شخص رای دهنده امکان پذیر است و هیچ مدرک دیگری به جز شناسنامه قابل قبول نیست.

ضمناً به کلیه رای دهندگان گرامی توصیه می شود از موکول کردن حضور خود در شعبه به ساعات پایانی به جهت ازدحام جمعیت خودداری کنند.

ستاد انتخابات كشور

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شوراها انتخابات ریاست جمهوری اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره ارزش فرش دستباف در کردستان ایجاد می‌شود

مدیرکل اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: هدف ما در حوزه فرش دستباف ایجاد زنجیره ارزش است و در قالب این زنجیره از تولید تا فروش و صادرات آن را مدنظر داریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی صمت کردستان، بختیار خلیقی امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در افتتاحیه کارگذاری صدور شناسنامه فرش دستباف کردستان با اشاره به شعار سال که به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، اظهار کرد: صنعت فرش دستباف، تنها کالای ایرانی است که می‌تواند زمینه رشد تولید در بخش صنایع دستی را ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه تولید صادرات محور فرش دستباف از جمله برنامه‌های استان است، افزود: در راستای اجرای برنامه مذکور نیاز به صدور شناسنامه فرش دستباف داشتیم که این مهم هم امروز با افتتاح کارگزاری مربوطه شکل گرفت.

مدیرکل صمت کردستان با بیان اینکه توسط مرکز ملی فرش ایران اعتباراتی برای تبلیغات فرش سنندج و بیجار اختصاص داده شده است، خاطرنشان کرد: ایجاد خانه خلاق فرش، ثبت برند جهانی فرش سنندج و بیجار و راه‌اندازی کارگزاری صدور شناسنامه فرش از جمله برنامه‌های خوشه فرش در استان کردستان بوده که از سال گذشته تاکنون محقق شده است.

خلیقی اضافه کرد: هدف ما در حوزه فرش دستباف ایجاد زنجیره ارزش است و در قالب این زنجیره از تولید تا فروش و صادرات آن را مدنظر داریم.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز هر کالایی که در کشور تولید می‌شود باید دارای کد رهگیری باشد و از امروز مجوز صدور شناسنامه برای کارگزاری فرش دستباف در استان صادر شده و این مرکز ظرفیت تحت پوشش قراردادن غرب کشور را هم دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه با افتتاح این مرکز به راحتی صحت اصالت فرش دستباف تأیید می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر ۵۰ هزار نفر از بافندگان فرش استان در تشکل‌های فرش دستباف ثبت نام کرده‌اند و عضویت دارند.

کد خبر 746701

دیگر خبرها

  • تلفن ثابت سازمانی
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • شناسنامه‌دار شدن۳۰ درصد باغات جویبار
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات
  • افتتاح کارگزاری صدور شناسنامه فرش کُردی در کردستان
  • زنجیره ارزش فرش دستباف در کردستان ایجاد می‌شود
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی
  • صدور شناسنامه هوشمند شد