Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:51:54 GMT

صف‌های همدلی و بصیرت مردم استان فارس در انتخابات ۱۴۰۰ + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۲۴۰۷

صف‌های همدلی و بصیرت مردم استان فارس در انتخابات ۱۴۰۰ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - مردم انقلابی، شهیدپرور و همیشه در صحنه استان فارس امروز هم دل و یک‌صدا به پای صندوق‌های رای آمده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   شیراز  ، مردم انقلابی، شهیدپرور و همیشه در صحنه استان فارس امروز هم دل و یک‌صدا به پای صندوق‌های رای آمده‌اند تا با حضور پرشور و حماسی خود در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا پاسخ دندان شکنی را به دشمنان نظام و انقلاب دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شور و شوق اقشار مختلف مردم استان فارس از پیر و جوان گرفته تا مرد و زن، رأی اولی‌ها، شهری و روستایی و هر آنکه در قلبش، حسی به بزرگی ایران می‌تپید، برای حضور گسترده به اوج خود رسیده است. مردم ولایی خود را برای حضور آگاهانه در این عرصه آماده کردند تا بار دیگر در تصمیم گیری و تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند و عشق و علاقه خود را به انقلاب و ایران اسلامی معنا کنند.

حضور چشمگیر مردم دیار غواصان دریادل پای صندوق‌های رای/ زنجانی‌ها همانند یوم‌العباس(ع) خروش کردند + فیلمصف‌های طولانی مردم گلستان در انتخابات 1400 / امید مردم به صندوق‌های رأی برای بهبود وضعیت اقتصادی + فیلممشاهدات میدانی خبرنگاران تسنیم از روند برگزاری انتخابات در استان قزوین/آنتن‌دهی ضعیف اینترنت در شعب اخذ رای

در نخستین دقایق رای‌گیری امروز مسئولان ارشد استان فارس نیز پای صندوق‌های رای حضور یافتند و رای خود را به صندوق انداختند. آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: امروز همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند روز مردم ایران است برای اینکه با حضور خود نظام را تقویت کنند. 

وی با بیان اینکه امید است که مردم با حضور پرشور خود بهترین‌ها را انتخاب کنند تا در دوره دیگری از ریاست جمهوری کشور به خوبی اداره شود، افزود: امید است که همه در راستای ایفای نقش تاریخی و بزرگ خود موفق باشند و خشنودی خدا و امام زمان را در پی داشته باشد.

عنایت‌الله رحیمی اسناندار فارس هم پس از انداختن رای خود در صندوق اخذ رای حرم مطهر شاهچراغ(ع) ضمن خرسندی از استقبال مردم این کلانشهر در نخستین ساعات رای‌گیری ابراز امیدواری کرد که این مهم تا پایان امروز تداوم یابد.

انتهای پیام/424/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پای صندوق های رای استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

استاندار جدید لرستان بر وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‎‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان با بیان اینکه اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود، اظهار داشت: ما در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم و شناخت کافی باید روی مبانی نظری خود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است، اضافه کرد: رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی را باید ایجاد کرد.

استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه پذیرفتن مسئولیت به معنای نوکری مردم است، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و نوکران مردم هستند و روحیه تلاش و تعامل بین این دو را باید حفظ کرد.

شفقت با بیان اینکه دشمنان کوچک‌ترین خطاهای ما را بزرگ‌نمایی می‌کنند، بیان کرد: رسانه‌ها باید این موضوع را روشنگری کنند و مردم را نیز به مشارکت در مسائل اقتصادی سیاسی و اجتماعی دعوت کنند.

به گفته وی وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم موجب شکوفایی ظرفیت‌های لرستان می‌شود و باید از این نظرات استقبال کرد.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • جزییات واگذاری سرخآبی‌ها اعلام شد
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است