Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از کالاخبر؛ پس از پذیرش یک قطعه زمین ۱۵ هزار متری در مازندران متعلق به آستان قدس رضوی و همینطور ۷ باب واحد تجاری شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در بورس کالا این بار نوبت به پذیرش ۳ قطعه زمین در اردبیل رسید.

براساس این اطلاعیه ها، پذیرش ۳ قطعه زمین شرکت تامین سرمایه نوین و شرکت لیزینگ اقتصاد نوین (به صورت مشترک) پس از بررسی مدارک و مستندات در دویست و نود و ششمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۲۵ خرداد ماه جاری در بازار فرعی بورس کالا مورد تصویب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصات زمین ها

براساس اطلاعیه های مذکور پلاک ثبتی یکی از این زمین ها ۱۵۶۳۰/۴۶۶۵ و پلاک ثبتی دو زمین دیگر ۴۲۶۸ و ۵۷۷۸ هستند و تمامی آنها کاربری مسکونی دارند.

مساحت عرصه و عیان در زمین به پلاک ثبتی ۵۷۷۸ بالغ بر ۱۴۲.۵ و واقع در اردبیل، خیابان امام (ره)، مابین چهارراه امام و میدان شریعتی، روبه روی بانک رفاه کارگران و انتهای کوچه بن بست بوده که به صورت یکجا در بورس کالا عرضه و به فروش خواهد رسید. براساس اطلاعات امیدنامه این زمین گودبرداری شده است.

مساحت عرصه و عیان زمین به پلاک ثبتی ۴۲۶۸ بالغ بر ۲۸۲.۳ و واقع در اردبیل، خیابان امام (ره)، مابین چهارراه امام و میدان شریعتی، کوچه شهید آذروش بوده که به صورت یکجا در بورس کالا عرضه و به فروش خواهد رسید. براساس اطلاعات امیدنامه این زمین نیز گودبرداری شده است.

و در آخر مساحت عرصه و عیان زمین به پلاک ثبتی ۴۶۶۵ بالغ بر ۲۴۴۳.۶ و واقع در اردبیل، خیابان امام (ره)، مابین چهارراه امام و میدان شریعتی، روبروی بانک رفاه کارگران بوده که به صورت یکجا در بورس کالا عرضه و به فروش خواهد رسید. براساس اطلاعات امیدنامه این زمین نیز گودبرداری شده است.

پربیننده ترین مروری به عملکرد بورس در هفته چهارم خرداد ۱۴۰۰ مقایسه صندوق های سرمایه‌ گذاری قابل معامله / بخشی از حباب پالایش تخلیه شد! ویژه سهامداران خگستر(۲۶خرداد) / خگستر همچنان بر مدار صعود دو طرح ویژه حمایتی از بازار سرمایه در شورای مشورتی سازمان بورس ارایه شد عدم توجه نامزدهای انتخابات به ۵۰میلیون سهامدار عدالت / حل مشکلات مشمولان، بخشی از مشکلات دهک های کم درآمد را رفع خواهد کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس کالا بورس کالا پلاک ثبتی قطعه زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم

سیاهپوش مدیر اجرایی طرح کمربندی نسیم شمال گفت: قطعه سوم کمربندی نسیم شمال به طول دو هزار و ۵۰۰ متر و عرض ۱۳ متر، از آذر پارسال اجرایی شده است.

پروژه بهسازی مسیر نسیم شمال حدفاصل بلوار شهید باهنر تا چهارراه میرزا کوچک خان با هدف اصلاح روسازی مسیر در دستور کار قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳
  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه