Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، جواد میربهبودی زاده ظهر امروز در ارتباط آنلاین با اتاق خبر ستاد انتخابات استان یزد اظهار کرد: با تدابیر خوبی که در شهرستان خاتم اندیشیده شد، از ماه‌ها قبل مقدمات کار را در این شهرستان به خوبی فراهم کردیم و امروز انتخابات بدون هیچ مشکلی با حضور خوب مردم شروع به کار کرد.

وی افزود: الحمدالله در بین مردم شور و اشتیاق بسیار خوبی را شاهد بودیم که نسبت به دوره های گذشته کاملا بی سابقه بود به طوری که تا به الان نزدیک به پنج هزار تعرفه مصرف شده و بیش از ۲۰ درصد مشارکت را ثبت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میربهبودی زاده تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، تعداد شعب نسبت به دوره های قبل افزایش یافته و بیش از ۶۰۰ نفر عوامل اجرایی و نظارتی در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

فرماندار خاتم گفت: در مجموع در شهرستان خاتم پنج کرسی پنج نفره شامل دو شهری و سه روستایی را داریم و همچنین ۳۲ روستای دارای شوراهای سه نفره داریم که مردم برای انتخاب نمایندگان خود پای صندوق‌ها حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار خاتم استان یزد خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار عباسعلی محمدیان در دیدار با رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: برخورد با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و به همین منظور تمهیداتی را برای کاهش سرقت، افزایش قدرت کشف و قطع جریان‌های واسط همچون مالخران و ... اتخاذ کردیم.

­

این مقام انتظامی با بیان اینکه سال گذشته در پایتخت سرقت ۱۲ درصد کاهش داشته است، افزود: امسال اقداماتی برای مقابله و مبارزه با سرقت با قوت و جدیت ادامه می‌دهیم و آمار‌ها نشان می‌دهد در یک ماه گذشته شاهد کاهش ۱۸ درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته تعداد تماس‌ها با ۱۱۰، ­ ۲۲ درصد کاهش داشته است، گفت: در حوزه سرقت خودرو شاهد کاهش ۲۲ درصدی و­در حوزه سرقت موتورسیکلت کاهش ۲۰ درصدی داشتیم.

­

سردار محمدیان از افزایش ۲۰ درصدی کشف موادمخدر در پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در فروردین ماه کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۹ درصد افزایش داشته است.

­

این مقام انتظامی افزود: بخشی از توفیقات کشف مواد مخدر را مدیون مدیریت مسئولان دستگاه قضایی در استان تهران هستیم که علاوه بر تحمل تمامی فشارها، سارقان را در زندان نگهداشته و در مراقبت‌های بعد از خروج زندانیان نیز در زمینه پیشگیری از وقوع جرم­ همکاری صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • رشد تولید گندم در استان یزد
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • رشد ۵/۵ برابری تولید گندم در استان
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید