Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی امنیت ملی پس از انداختن رای خود به صندوق در مسجد ولی عصر(عج) گفت: ️به سهم خود لازم می دانم از همه شخصیتهای بزرگواری که با احساس مسئولیت برای حضور در انتخابات ،اعلام آمادگی کردند سپاسگزاری نمایم. ️

به گزارش ایسنا، دریابان‌ علی شمخانی ادامه داد: هرگامی که برای افزایش حضور و مشارکت مردم در انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری برداشته می شود اقدامی در مسیر افزایش اقتدار،امنیت و مشروعیت نظام اسلامی و شرط لازم برای پیشرفت و توسعه و افزایش جایگاه بین المللی ایران عزیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر نتیجه ای در انتخابات پیش رو رقم بخورد به دلیل این که نظر اکثریت مشارکت کنندگان در انتخابات است قابل احترام می باشد اما مهمتر از نتیجه، اصل حضور و مشارکت مردم است. ️

شمخانی تصریح کرد: امیدوارم پس از اعلام نتایج انتخابات،رقابتها جای خود را به برادری،همکاری و تلاش مشترک برای اعتلای کشور و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بویژه قشر ضعیف جامعه بدهد و همه گروهها و جناح های سیاسی برای پشتیبانی و کمک به رئیس جمهور منتخب بسیج شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ علي شمخاني مشاركت حداكثري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت نظر در تدوین سازوکارهای مشارکت مردم در عرصه اقتصاد ضروری است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان، گفت: وحدت نظر و وحدت رویه در تدوین سازوکار‌های مشارکت مردم در مصادیقی مانند تعیین اولویت‌های تخصیص منابع ارزی و ریالی، برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح کشت فصلی محصولات زراعی و باغی، تقویت و ارتقای امنیت اقتصادی به خصوص امنیت سرمایه‌گذاری و در نهایت مبارزه دقیق و علمی با فساد ضروری است.

سیدمهدی فلاح میری در اولین جلسه کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه با موضوع بررسی برنامه‌های عملیاتی دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل صنعت، معدن تجارت استان، بخش خصوصی و سایر نهاد‌های مرتبط نظیر اتاق بازرگانی، سازمان جهاد کشاورزی، بانک‌ها، تأمین اجتماعی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: اهتمام ویژه در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، ضمن رعایت الزامات اجرایی آن از قبیل شناخت نحوه مشارکت مردم و ظرفیت‌های آن، بسترسازی‌های موردنیاز و رفع نیازمندی‌های قانونی و ساختاری مشارکت و ایضاً شناسایی موانع مشارکت‌های مردمی و نیز همفکری تمامی دستگاه‌های متولی الزامی است.

 وی در ادامه پس از بیان اظهارات اعضای حاضر در جلسه تصریح کرد: رسیدن به وحدت نظر و وحدت رویه در تدوین سازوکار‌های مشارکت در مصادیقی مانند تعیین اولویت‌های تخصیص منابع ارزی و ریالی، مدیریت صحیح صادرات و واردات بدون ایجاد اخلال در روند تولید محصولات داخلی، مبارزه مؤثر با قاچاق کالا، برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح کشت فصلی محصولات زراعی و باغی، تقویت و ارتقای امنیت اقتصادی به خصوص امنیت سرمایه‌گذاری و در نهایت مبارزه واقعی، دقیق و علمی با فساد لازم و ضروری است.

دیگر خبرها

  • وحدت نظر در تدوین سازوکارهای مشارکت مردم در عرصه اقتصاد ضروری است
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • دولت با تسهیل و تقویت تولید در عرصه تحقق شعار سال گام بردارد
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • مزیت مهم سرمایه گذاری در گناباد، امنیت زیاد است
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • ◄ مشارکت مردم و ابتکار بخش خصوصی/ نگاهی به پروژه لوکوموتیو GT22
  • زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید باید تقویت شود