Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، ایرانیان مقیم تاجیکستان با حضور در پای صندوق‌های رای در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صورت فعال شرکت کردند.

با آغاز رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ایرانیان مقیم  تاجیکستان به پای صندوق‌های اخذ آراء رفتند و به جانبداری از نامزد مورد نظر خود رای دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمدتقی صابری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان ضمن صحبت با خبرنگار فارس در این خصوص گفت: با تمهیدات و اقدامات انجام شده توسط سفارت جمهوری اسلامی ایران همه شرایط برای مشارکت فعال هموطنان عزیزمان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور فراهم و از جمله دو شعبه اخذ رای که یکی در محل سفارت و دیگری در شهر «راغون» دایر شد.

وی ادامه داد: از ساعت 8 صبح امروز به وقت «دوشنبه» کار اخذ رای شروع شد و تا این لحظه استقبال هموطنان عزیزمان خیلی خوب بوده و امیدواریم که انتخابات پرشوری را شاهد خواهیم بود.

سفیر ایران از همه ایرانیان مقیم بابت حضور فعال و همچنین مقامات ذیربط دولت تاجیکستان جهت همکاری با سفارت جمهوری اسلامی در رابطه به برگزاری انتخابات تشکر و قدردانی کرد.

روند اخذ آراء ایرانیان در انتخابات امروز ریاست جمهوری، تا ساعت 18 به وقت محلی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سفارت ایرانیان مقیم اخذ رای انتخابات ریاست ایرانیان مقیم ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانیان مقیم پاکستان نوروز و نیمه ماه مبارک رمضان را جشن گرفتند

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، در این مراسم جشن که به همت رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران و خانه فرهنگ کشورمان در شهر راولپندی برگزار شد، جمع کثیری از هموطنان مقیم پاکستان حضور یافته و ضمن به جای آوردن رسوم ایام سال نو و عید نوروز از جمله دید و بازدید، ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را نیز گرامی داشتند.
«دکتر رضا امیری مقدم» سفیر کشورمان در پاکستان و «مجید مشکی» رایزن فرهنگی ایران در این کشور همسایه از جمله سخنرانان این گردهمایی ایرانی - نوروزی بودند که در خصوص ویژگی‌های والای امام حسن علیه السلام، اهمیت نوروز، اشتراکات فرهنگی ایران با پاکستان و همچنین فضیلت ماه مبارک رمضان سخن گفتند.
اجرای تواشیح توسط گروه «آل یاسین» اهواز و همچنین قرائت قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی نیز زینت بخش این گردهمایی نوروزی بود.
در این مراسم که با اجرای سرود نوروزی توسط دانش آموزان ایرانی مقیم اسلام آباد نیز همراه بود، ضیافت افطار برای حضار توسط رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نیز تدارک دیده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شب‌های احیای تلویزیون برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • مقام آمریکایی ضد ایران زمین خورد و مرد!
  • سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی درگذشت
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • از پشت میله‌های زندان تا کاخ ریاست جمهوری سنگال
  • رشد ۴۲ درصدی همکاری ها با ایرانیان مقیم خارج
  • ایرانیان مقیم پاکستان نوروز و نیمه ماه مبارک رمضان را جشن گرفتند
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا ثبت‌نام کرد
  • شکست پروژه تندروها علیه روحانی در سال ۱۴۰۲ /سالی سخت تر از دوران ریاست جمهوری!