Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان شبکه تلویزیونی المسیره، داوود شهاب، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد، پس از عملیات سیف القدس، صهیونیست‌ها در تلاش برای هتک حرمت به مسجد الاقصی، دچار نوعی نگرانی شده اند.

وی افزود: در نبرد سیف القدس مردم فلسطین پیروز و اشغالگر با شکست بزرگی مواجه شد، امروز تلاش دشمن این است که بتواند این پیروزی را لوث کند یا با افزایش محاصره علیه مردم فلسطین، نتیجه پیروزی مردم را کاهش دهد، اما مقاومت به وضوح سخنش را گفته است و آن اینکه اگر به این محاصره پایان داده نشود مقاومت هم در میدان حرف‌هایی برای گفتن دارد در نتیجه دشمن باید در پی گشودن گذرگاه‌های مرزی و کاهش محاصره باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی پرچم قدس اشغالی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به تجمع نظامیان صهیونیست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: با خمپاره‌های کالیبر سنگین، موضع فرماندهی و کنترل دشمن صهیونیستی را در منطقه «شیخ علی ابومدین» در حوالی دانشگاه فلسطین در شمال النصیرات بمباران کردیم.

طبق گزارش شبکه الجزیره، شاخه سرایا القدس در نابلس نیز اعلام کرد: مجاهدان ما در حال مقابله با نیروهای اشغالگر در محور المریج هستند، نیروهای کمکی نظامی صهیونیست را با گلوله‌های سنگین هدف قرار می‌دهند.

همزمان رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند: صبح امروز یک حادثه امنیتی در مرز شمالی رخ داد که در حال بررسی است.

این منابع در این باره از مجروح شدن سه نظامی صهیونیست در نتیجه این حادثه خبر داده‌اند.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: بر اثر انفجار مین پیرامون خودرویی در نزدیکی مرز لبنان، چهار سرباز تیپ «گولانی» زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • عملیات وعده صادق سپرموشکی و سیستم راداری دشمن را درهم شکست/ اصابت تمام موشک‌های هایپرسونیک به هدف
  • تاکید بر اهمیت نقش مقاومت مردم لبنان در تحولات منطقه
  • رژیم صهیونیستی در غزه شکست خورد
  • نبرد سنگین در النصیرات غزه/حملات راکتی سرایا القدس به سدیروت+فیلم
  • برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین
  • نکته مهمی که امام به هنگام عملیات طریق‌القدس بر آن تاکید کردند چه بود؟
  • مقام حماس: از خواسته خود کوتاه نمی‌آییم
  • تجمع مردمی در حمایت از «وعده صادق» در تهران
  • حمله خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به تجمع نظامیان صهیونیست