Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@07:24:44 GMT

کمبودها جلوی اراده آهنین ملت را نمی گیرد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۲۵۵۵

کمبودها جلوی اراده آهنین ملت را نمی گیرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام ابوطالب هنرهوده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان همزمان با آغاز به کار شعب اخذ رای گفت: دشمنان از ماه‌ها پیش با استفاده از ترفند‌ها و شگرد‌های مختلف در صدد هستند تا حضور مردم در کنار صندوق‌های رای را کم رنگ کنند.

او افزود: مردم ایران اسلامی باید همانند سالیان گذشته با استناد به منویات حکیمانه مقام معظم رهبری با حضور گسترده و پرشور خود قلب دشمنان و بدخواهان را نشانه بگیرند و با هر رای دشمنان را وادار به عقب نشینی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان بیان داشت: مردم ایران اسلامی امروز ۲۸ خردادماه با انتخاب اصلح خود مشت محمکی به دهان یاوه گویان خواهند زد و به آنان می‌فهمانند مشکلات اقتصادی و کمبود‌ها نمی‌تواند بر اراده آهنین آن‌ها اثر گذار باشد.

حجت الاسلام هنرهوده با اعلام اینکه برگزاری انتخابات در ایران اسلامی از افتخارات فاخر است، گفت: مردم طی سالیان گذشته همواره پای صندوق‌های رای رفته اند و مسئولان اجرایی کشور را خودشان به صورت مستقیم و غیر مستقیم انتخاب کرده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان تصریح کرد: قدرت‌های پوشالی، بزرگترین طراحان سیاسی و قوی‌ترین شبکه‌های جاسوسی را بنا می‌کنند که علیه کشور ما توطئه کنند؛ اما در نهایت در ۴۲ سال گذشته جز خفت، خواری و شکست چیزی نصیب شان نشده است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 اخبار سیاسی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نهادی مردمی و برخاسته از اراده ملت انقلابی است

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان درمراسم سالروز تاسیس سپاه پاسداران که در رشت برگزار شده بود گفت: سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی ریشه در جان ملت‌های آزاده و مجاهد جهان دارد و قدرت سپاه برگرفته از قدرت و اراده ملت انقلابی است. 

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به عملیات غرورآفرین و تاریخی «وعده صادق» نیرو‌های مسلح ایران اسلامی افزود: امروز اراده و قدرت ایران اسلامی ابرقدرت‌های جهان را وادار به خضوع در برابر ایران اسلامی کرد.

استاندار گیلان هم در این مراسم با اشاره به درایت و دوراندیشی امام راحل (ره) برای تاسیس سپاه پاسداران گفت: سپاه امروز یکی از نهاد‌های ارزشمند، بزرگ و ارزشی نظام جمهوری اسلامی بشمار می‌رود. 

دکتر اسدالله عباسی با اشاره به خدمات سازندگی سپاه در کشور افزود: سپاه جدا از اینکه یک نهاد امنیتی است که دشمنان از نام او می‌ترسند، در تمام بحران‌ها و حل مشکلات کشورو محرومیت زدایی نقش سازنده و موثری دارد، و امروز بسیاری از پل‌ها و زیرساخت‌ها در کشور به همت نیرو‌های توانمند سپاه ساخته شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه و بسیج نهادی است که ضامن بقای کشور و انقلاب است، گفت: ماموریت سپاه یک ماموریت فرا منطقه‌ای و این نشان می‌دهد که امام راه حل آینده نگری بسیار درستی از تاسیس این نهاد انقلابی داشت.

سردار حمید دامغانی افزود: عملیات «وعده صادق» و «اقدام تنبیهی» جمهوری اسلامی ایران اعمال قدرت نبود بلکه جلوه و تصویری از اراده ملت ایران اسلامی بوده است.

امام خمینی ره در دوم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ دستور تاسیس نهاد سپاه را داد.

دیگر خبرها

  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است
  • اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • اثبات اقتدار ایران در جهان با اقدام اخیر سپاه
  • سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند
  • سپاه به همراه ارتش سد محکمی در برابر دشمنان هستند
  • قدردانی سپاه از حمایت مردم در جریان عملیات «وعده صادق»: به اردوگاه دشمنان اجازه نخواهیم داد به ساحت قدرت ایمان و همبستگی ملی ایرانیان و سرمایه بازدارندگی کشور که اینک به ارتفاع بلندتر و عظمت والاتر دست یافته، خدشه‌ای وارد سازند
  • سپاه نهادی مردمی و برخاسته از اراده ملت انقلابی است
  • فرمانده ارتش به فرمانده سپاه پیام داد