Web Analytics Made Easy - Statcounter

انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخاباتی استان تهران اظهار داشت: مردم شریف و فهیم استان تهران از ابتدای شروع رأی گیری حضور خود را در شعب اخذ رأی نشان دادند و این امیدواری و اعتماد را ایجاد کردند که انشاالله در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ یک حماسه دیگری بر حماسه‌های پیشین اضافه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، استاندار تهران با بیان اینکه شعب استان تهران که ۶ هزار و ۸۴۶ شعبه اخذ رأی است همگی فعال هستند، گفت: هیچ شعبه‌ای را در استان تهران نداریم که به دلایلی رأی گیری را شاهد نباشیم همانطور که در جریان هستید در ساعات اولیه اخذ رأی یعنی ۷ صبح دستگاه‌های احراز هویت با ۲ کارت باید فعال می‌شد که شامل کارت عوامل اجرایی و عوامل نظارتی بود که دچار اختلال شده بود و تعداد این شعب کم بود و دستور داده شد کار رأی گیری متوقف نشود و دستگاه‌ها رفع نقص شوند و رأی گیری دستی انجام شد و الان این مشکل برطرف شده است.

محسنی بندپی با اشاره به همکاری مطلوب مردم گفت: مردم عزیز با توجه به ندای مقام معظم رهبری در راستای تقویت امنیت کشور از همان ساعات اولیه پای کار حاضر شدند و تاکید این است که حضور مردم را بیشتر داشته باشیم و رأی دادن را به ساعات پایانی موکل نکنند.

وی بیان داشت: با تأمین امنیت صورت گرفته هیچ مورد امنیتی خاصی نداشته ایم و برخی موارد از بگو و مگوهای انتخابات در طرفداران شوراهای شهر را داشتیم که برطرف شده است.

استاندار تهران با بیان اینکه هنوز از زمینه میزان استفاده از تعرفه‌ها آمار دقیقی نداریم، گفت: کمبود تعرفه در هیچ شعبه‌ای نداریم و به صورت آنلاین میزان مصرف تعرفه‌ها رصد می‌شود و برای رعایت پروتکل‌ها نیز باید بگوییم که فاصله گذاری ها اهمیت ویژه دارد و حامیان بهداشت و افراد آموزش دیده در شعب حضور دارند و به فاصله گذاری نظارت می‌کنند.

محسنی بندپی با اشاره به میزان مشارکت خوب مردم در انتخابات گفت: آمار آرای مأخوذه هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما میزان مشارکت مردم در ساعات اولیه نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر بوده است.

منبع: الف

کلیدواژه: استان تهران ساعات اولیه رأی گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر که با حضور مسعود اسماعیل بیگی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: با تلاش‌های رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر و مشارکت اقشار مختلف مردم و خیرین شهرستان، سال گذشته تعهدی که برای کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم (س) در کربلای معلی تعیین شده بود به طور کامل محقق شد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در خصوص نحوه امکان مشارکت مردم در این امر مقدس افزود: مردم اسلامشهر دلباخته و شیفته اهل بیت علیهم السلام هستند و بحمدا… سال گذشته با اقدامات تبلیغی خوبی که در قالب پویش《دعوت به بهشت》صورت گرفت، شاهد مشارکت قابل توجه مردم در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات بودیم.

وی افزود: امیدواریم این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

کد خبر 6088700

دیگر خبرها

  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت