Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@06:57:48 GMT

مشکلی در میزان تعرفه وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۲۵۶۳

مشکلی در میزان تعرفه وجود ندارد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سیامک ره پیک با حضور در هیات نظارت بر انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: تعداد تعرفه ها و مقداری که چاپ شده و در استان ها توزیع شده بیش از صددرصد است و این بدین معناست که بر فرض مثال اگر صددرصد واجدین شرایط هم شرکت کنند، بیش از آن هم تعرفه وجود دارد، بنابراین در زمینه میزان تعرفه مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: همچنین اگر تعرفه شعب تمام شود، هم از طریق ناظران و هم عوامل اجرایی و هم سیستم های آنلاینی که وجود دارد، میزان مصرف تعرفه روشن می شود و قبل از بروز مشکل، تعرفه شعب تامین می شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر گزارش های معدود و محدودی درباره تعرفه آمده است اما در کل کشور مشکلی در زمینه تعرفه تاکنون نبوده است مگر برخی از گزارشاتی که آمده و بررسی شده و درست نبوده است.

وی ادامه داد: همچنین صبح در یکی الی دو ساعت اول انتخابات، و در راه اندازی دستگاه های احراز هویت یکسری اشکالاتی پیش آمده بود، که در حال حاضر بسیاری از اشکالات رفع شده است یعنی تقریبا رای گیری روی روال است، منتها در رای گیری مشکلی ایجاد نمی شود چراکه پیشتر توافقاتی صورت گرفته که اگر به هر دلیلی این سیستم ها دچار مشکل شد چه از جهت قطعی برق و اخلال در سیستم فنی ما به صورت دستی رای گیری را انجام بدهیم و مردم رای گیری خود را خواهند داشت

ره پیک تاکید کرد:  هرجا که سیستم رای گیری مشکل داشته موظف بودند به صورت دستی عمل کنند و این کار را هم انجام دادند.

پربیننده ترین من تا آخر ایستاده ام / نخبگان و سیاسیون مرا تنها گذاشته اند تاثیر انصراف کاندیداهای اصولگرا بر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری اتفاق بی سابقه در هنگام رای دهی رییس جمهور چند درصد مردم پای صندوق رای می آیند؟ گلایه‌ مردم از وضع موجود درست است / به کسی که می‌ تواند مشکلات شما را حل کند، رای بدهید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400 رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجی: مشکلی در تأمین بنزین سفر‌های نوروزی نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه اولین نشست هیئت دولت در سال ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران گفت: صنعت نفت و گاز در سال ۱۴۰۲ بالاترین رشد اقتصادی را داشت.

وی افزود: تا دو ماه آینده یک کارخانه در غرب کشور با حضور رییس‌جمهور افتتاح می‌شود تا شاهد جمع‌آوری گاز‌های مشعل از میادین نفتی غرب کشور باشیم.

اوجی گفت: این گاز‌ها در این پالایشگاه تصفیه می‌شود و خوراک پتروشیمی‌ها از این پالایشگاه تأمین خواهد شد.

وزیر نفت خاطرنشان کرد: در آخرین روز سال گذشته شاهد مصرف ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین بودیم؛ این روز‌ها مصرف بنزین بالاست و مشکل عدم تأمین نداشتیم و تأمین انجام می‌شود. از مردم می‌خواهیم که در این زمینه صرفه‌جویی کنند.

اوجی در ادامه همچنین درباره قرارداد گازی بین ایران و پاکستان عنوان کرد: این قرارداد تکالیفی برای طرف ایرانی و پاکستانی ایجاد کرده است. ما به لطف خدا تکالیف‌مان را در این قرارداد انجام داده ایم. با طرف پاکستانی نشست‌های خوبی داشتیم و اظهار کردند علاقمند هستند خط لوله سمت خود را تکمیل کنند و ما امیدواریم این اتفاق خوب رقم بخورد.

وزیر نفت اضافه کرد: این قرارداد ۱۲ تا ۱۳ سال پیش و زمانی که خود من در شرکت گاز مسئولیت داشتم امضا شده است و همانطور عرض کردم جمهوری اسلامی به تمامی تکالیفش در این قرار داد عمل کرده است و امیدواریم طرف پاکستانی نیز خط لوله را در خاک خود تکمیل کند و تزریق گاز به پاکستان آغاز شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • امکان پایش نور گلخانه در دو طیف نوری مادون قرمز و فتوسنتز
  • علل ایجاد صدا‌های رایج لنت ترمز و نحوه رفع آن‌ها
  • هر باک بنزین معادل قیمت 9 بار شارژ کامل خودروی برقی!
  • با ۱۰۰ هزار تومان چند بار می‌توان خودروهای برقی را شارژ کرد؟
  • بررسی دلایل لاستیک سایی خودرو
  • خیز بلند سازمان جهاد کشاورزی اردبیل برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • ۱۴۷ طرح مربوط به جهاد کشاورزی اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد
  • بهره برداری از 147 طرح کشاورزی در سال جهش تولید
  • اوجی: مشکلی در تأمین بنزین سفر‌های نوروزی نداریم