Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@20:15:00 GMT

یک مسئول: 23 فرآیند انتخابات امسال الکترونیکی است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۲۵۶۷

یک مسئول: 23 فرآیند انتخابات امسال الکترونیکی است

ایسنا/کرمانشاه رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری نیمه الکترونیک انتخابات در تمام شعب استان گفت:‌ در حال حاضر از 25 فرآیند انتخابات 23 فرآیند در تمام شعب بصورت الکترونیکی اجرا می شود.

محمد ایمانی امروز (28 خرداد) در محل ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این دوره انتخابات فرآیند انتخابات بصورت نیمه الکترونیک برگزار می شود، گفت: در مجموع 25 فرآیند برای انتخابات وجود دارد که 23 فرآیند آن بصورت الکترونیکی در تمام شعب انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ تنها دو فرآیند رای گیری و شمارش آرا بصورت دستی اجرا می شود.

ایمانی یادآور شد:‌در شهر کرمانشاه انتخابات شورای شهر بصورت تمام الکترونیکی است، یعنی تمام 25 فرآیند از جمله رای گیری و شمارش آرا هم بصورت الکترونیکی برگزار می شود.

رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد:‌ سال 1396 سابقه برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی شوراها را در شهرهای اسلام آبادغرب، جوانرود و کنگاور داشتیم و این دوره برگزاری تمام الکترونیک انتخابات را در کلانشهر کرمانشاه داریم تا مشکلات احتمالی برای دوره های بعدی احصا شود.

ایمانی با اشاره به استقرار 1942 شعبه اخذ رای در سطح استان گفت:‌‍‍‍‍ از این تعداد 458 شعبه در شهر کرمانشاه دارای صندوق تمام الکترونیک برای انتخابات شورای شهر هستند.

ایمانی به مزایای برگزاری الکترونیکی انتخابات هم اشاره کرد وافزود:‌ در این روش هم شفافیت و سرعت کار بیشتر بوده و هم صحت اطلاعات بیشتر است و با توجه به برگزاری تمام الکترونیک انتخابات شوراها در چند شهر کشور بصورت پایلوت، امیدواریم در دوره های بعدی در تمام کشور این سیستم اجرایی شود.

وی افزود:‌ با توجه به برگزاری تمام الکترونیک انتخابات شورای شهر در کرمانشاه، نتایج این انتخابات تا ساعات اولیه بامداد و بعد از صورتجلسه انتخابات اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ استانی سیاسی حضور حداکثری در انتخابات كرمانشاه الکترونیک انتخابات تمام الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد مجوزهای صنفی البرز الکترونیکی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، فرزین بهنام فر گفت: براین اساس در استان البرز رتبه هشتم کشور را در این زمینه کسب کردیم.

وی بیان کرد: یکی از اصلی ترین الزامات شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) بهبود فضای کسب و کار است که شاخص ها و مولفه های زیادی دارد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان البرز گفت: بنابراین در تلاش هستیم تا جذب سرمایه گذار داخلی وخارجی، تسهیل گری و شفاف سازی هرچه بیشتر را در عرصه فضای کسب و کار داشته باشیم.

بهنام فر اضافه کرد: همچنین در سالجاری تمام برنامه ریزی ها صورت گرفته تا در جذب اعتبارات براساس جلساتی که با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز داشتیم این جذب به موقع انجام شود و پایان شهریورماه جاری مهلت زمانی لازم به شمارمی رود .

وی یاد آورشد: بنابراین مناقصه ها باید به موقع انجام  و استفاده از ظرفیت های مولد سازی در تمام زمینه به جد دنبال شود.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان البرز در ادامه به اهمیت اجرای پروژه های مدرسه سازی اشاره کرد و افزود:  مشکلات مدارس را داریم حل می کنیم و اکنون برخی از مدارس مالک دیگری دارد به طوریکه  وراث آمده اند و ادعا درند که واگذار شود.

وی گفت: بنابراین  زمین های دیگری که شناسایی شده را در صددد هستیم برای این منظور معاوضه کنیم.

وی اضافه کرد: درسال جهش تولید با مشارکت مردم تمام برنامه ریزی ها و تلاش ها معطوف به تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • برگزاری تمام الکترونیک دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران
  • ۸۵ درصد مجوزهای صنفی البرز الکترونیکی شد
  • حمایت بورل از رژیم صهیونیستی
  • اردوغان: نتانیاهو مسئول تمام درگیری‌های منطقه است
  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی
  • وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی به دلیل ارتقاء سامانه