Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: رئیس جمهور نماینده مردم بزرگ ایران است، مردم بزرگ باید رئیس جمهور بزرگ داشته باشند؛ کسی که به شأن مردم احترام بگذارد و قطعا با مردم صادق و شفاف باشد و مشکلات را بیان کند.

سید مسعود خاتمی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری از انتخابات مهم کشور است، اظهار کرد: روز به روز مردم به سمتی می روند که به برنامه های کاندیداها و عملکرد گذشته آنها دقت می کنند و گرفتار جو سازی یا فضاهای کاذب نمی شوند و این باعث خوشحالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انتظار داریم که در آینده کاندیداها برنامه هایی در زمینه های مختلف اقتصادی و فرهنگی داشته باشند و از چند ماه قبل آنها را از طریق رسانه ها در اختیار مردم بگذارند. گاهی اوقات برخی از کاندیداها برنامه های مقطعی اعلام می کنند که خیلی مبهم است، گرچه صحبت های خوبی است و امیدوارم محقق شود. کاندیداها باید برنامه های معقول خود را ارائه دهند و ما نیز عملکرد آنها را در گذشته بررسی کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: رئیس جمهور نماینده مردم بزرگ ایران است، مردم بزرگ باید رئیس جمهور بزرگ داشته باشند؛ کسی که به شأن مردم احترام بگذارد و قطعا با مردم صادق و شفاف باشد و مشکلات را بیان کند. شفافیت مسئولان برای خودشان خوب است و سبب حل بسیاری از مشکلات می شود، چرا که اگر مشکلات را شفاف به مردم بگوییم، بردباری دارند و برای حل مشکلات کمک می کنند، اما اگر کار انجام نشده را مدام به مردم بگوییم انجام داده ایم اعتمادها فرو می ریزد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس با بیان اینکه مردم باید در سرنوشت خود شریک باشند، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی وجود دارد و تورم بیداد می کند. برخی از قول هایی که مسئولان مختلف دادند محقق نشده و ناراحتی مردم به حق است، اما برای حل همین مشکلات بدترین کار کنار کشیدن است و مشکلات را بدتر می کند، بنابراین حضور مردم پای صندوق های رأی الزامی و یک واجب شرعی است و باید فردی که سابقه موفقی دارد را بر مسند بنشانیم تا مشکلات را حل کند.

خاتمی یادآورشد: شورای شهر یک مجلس کوچک است، مردم باید به افرادی رأی دهند که برای شهر وقت بگذارند، آینده نگر و دلسوز باشند و به پیشرفت شهر برای نسل های بعد توجه کنند؛ مردم گلپایگان و خوانسار قدردان افرادی که به شهر خدمت می کنند، هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ مشاركت حداكثري داشته باشند مردم بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است

شهردار اصفهان گفت: مهم‌ترین هدف اجرای طرح «مردم سلام» شنیدن نظرات شهروندان و پیشنهادات شهروندان در اداره شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌_ در هفدهمین برنامه «مردم سلام» در جمع اهالی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: خدا را شاکرم که فرصتی ایجاد شد تا در خدمت شهروندان این منطقه باشم و مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها را بشنوم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری حضور در مساجد منتخب شهر است، چراکه می‌خواهیم در این برنامه‌ها بیشتر شنونده باشیم و شهروندان درخواست‌های خود را از شهرداری مطرح کنند، افزود: این درخواست‌ها پس از پیاده‌سازی بررسی خواهد شد و آن بخش از انتظارات که در چارچوب اختیارات شهرداری است، از طریق بخش‌های مختلف این نهاد پیگیری می‌شود.‌

شهردار اصفهان گفت: سه ماه بعد مجموعه شهرداری مجدد در این مسجد حاضر و اقداماتی که برای رفع مشکلات انجام شده است را مطرح خواهیم کرد.

قاسم‌زاده تاکید کرد: مهم‌ترین هدف اجرای طرح «مردم سلام» شنیدن نظرات شهروندان و پیشنهادات شهروندان در اداره شهر است.

وی خاطر نشان کرد: تلاش این است که مشکلات شهروندان بررسی و اقدامات لازم برای رفع آن‌ها به‌منظور افزایش سطح رفاه و زندگی بهتر شهروندان انجام شود.

کد خبر 747336

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است
  • طرح بزرگ برق‌ آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد
  • فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان