Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است که اسطوره آرژانتینی این باشگاه باید با پیراهن آبی‌واناری از میادین فوتبال خداحافظی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان در گفت‌وگو با نشریه اسپورت، درباره فعالیت نقل‌وانتقالاتی باشگاه بارسلونا اظهار داشت: می‌دانم که باشگاه سخت کار می‌کند تا تیمی رقابتی و بهتر از سال گذشته بسازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما قوی‌تر خواهد بود و من از این بابت مطمئنم.

وی در مورد وضعیت تمدید قرارداد کاپیتان آبی‌واناری‌ها گفت: همیشه گفته‌ایم که لیونل مسی باید در بارسلونا به فوتبال خود پایان بدهد. امیدوارم دو طرف به یکدیگر نزدیک شوند تا مسی در بارسا بماند و فکر می‌کنم چنین اتفاقی می‌تواند رخ دهد. این خبری عالی برای همه خواهد بود.

سرمربی بارسلونا راجع به عقد قرارداد با ممفیس دپای بیان کرد: این اتفاق هنوز به صورت قطعی رخ نداده و قراردادی امضا نشده، اما کار تقریباً انجام شده است. دپای بازیکنی هیجان‌انگیز است و امیدوارم به بارسلونا بیاید.

لاپورتا: مسی می‌خواهد در بارسلونا بماند

جورجینیو واینالدوم بازیکنی بود که گفته می‌شد به بارسلونا خواهد رفت، اما در نهایت به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن منتقل شد. کومان در مورد این موضوع تصریح کرد: خجالت‌آور بود. واینالدوم بازیکنی فوق‌العاده است و در برنامه بسیاری از تیم‌ها بود. فکر می‌کنم تماس‌های تعیین‌کننده و قانع‌کننده را برقرار نکردیم و پاری‌سن‌ژرمن در جذب واینالدوم از ما سبقت گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رونالد کومان لیونل مسی بارسلونا رونالد کومان لیونل مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!

تا ساعاتی دیگر، ژاوی ادامه حضورش در بارسلونا را به طور رسمی اعلام خواهد کرد

طرفداری | با وجود اینکه ژاوی چندی پیش اعلام کرده بود در پایان فصل جاری و فارغ از کسب هر نتیجه‌ای، بارسلونا را ترک خواهد کرد، به نظر می‌رسد که تصمیم این سرمربی تغییر کرده و او در اردوی آبی و اناری پوشان ماندنی خواهد شد. قرار است طی ساعات آینده، یک کنفرانس خبری با حضور خوان لاپورتا و ژاوی برگزار شود که موضوع احتمالی آن، اعلام رسمی ادامه همکاری با سرمربی جوان اسپانیایی خواهد بود.

اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی

به گزارش رادیو کاتالونیا، آینده ژاوی باعث ایجاد یک بحران و تنش جدی در تیم مدیریتی بارسلونا شده‌است. هیئت مدیره این باشگاه با اتفاق نظر خواهان برکناری ژاوی شده بود اما خوان لاپورتا رای آن‌ها را نادیده گرفت و به ژاوی اصرار کرد که در بارسلونا بماند. به نظر می‌رسد که دو عامل، در تصمیم خوان لاپورتا موثر بوده‌اند:

۱) ژاوی از لاپورتا خواسته بود که در صورت اخراج‌شدن از بارسلونا، حقوق سال آخر او به طور تمام و کمال پرداخت شود.

۲) چون لاپورتا نتوانست گزینه مناسبی برای هدایت بارسلونا در فصل آینده پیدا کند، از ژاوی خواست که از تصمیمش منصرف شود و بماند.

به گفته رادیو کاتالونیا، اقدام لاپورتا در مخالفت با دیگر سران باشگاه و اصرار به ادامه همکاری با ژاوی، ممکن است باعث استعفای برخی اعضای هیئت مدیره بارسلونا در روزهای آتی شود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏