Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@18:03:40 GMT

رسانه ملي يار دوازهم تيم ملي فوتبال بود

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۲۹۸۰

خبرگزاری آریا- رئیس رسانه ملی در آیین قدردانی از تیم ملی فوتبال که توانست دیشب با پیروزی بر عراق به عنوان تیم اول گروه خود به مرحله بعدی بازی‌های انتخابی جام جهانی صعود کند، گفت: رسانه ملی به عنوان یار دوازدهم هر لحظه در کنار شما بود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، رئیس رسانه ملی دو روز پیش در آیین قدردانی از تیم ملی فوتبال که توانست با پیروزی بر عراق به عنوان تیم اول گروه خود به مرحله بعدی بازی‌های انتخابی جام جهانی صعود کند، گفت: رسانه ملی به عنوان یار دوازدهم هر لحظه در کنار شما بود و با بازتاب تلاش‌های‌تان، قلب ملت ایران را در کنار شما قرار می‌داد تا با دعاهای خیر خود، برای موفقیت تیم ملی فوتبال همراه‌ و یاورتان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 رئیس رسانه ملی در آیین استقبال و تجلیل از تیم ملی کشورمان که عصر امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، با خوشامدگویی به همه اعضای تیم ملی که با تلاش خود قهرمانانه افتخار آفریدند، تصریح کرد: مردم ایران هر لحظه اضطراب، خوشی و غم شما را از طریق رسانه ملی می‌دیدند و دعاگوی شما بودند و در نهایت به لطف الهی نتیجه گرفتیم و موفق شدیم.
وی موفقیت اخیر تیم ملی را توفیقی بزرگ توصیف کرد و گفت: باید خدا را شکر کرد و به اعضای تیم ملی تبریک گفت که غیرتمندانه تلاش کردند تا برای ملت و جوانان ایران افتخار بیافرینند و شور و نشاط ایجاد کنند.
علی عسکری با اشاره به دیداری که با مسئولان تیم ملی پیش از اعزام به این رقابت‌ها داشت، گفت: آن روزی که خدمت دوستان بودیم و پیراهن یار دوازدهم را به رسانه ملی دادند، عرض کردم اگر کنفدراسیون آسیا به ایران و به تیم ملی ما ظلم کرد و اجازه نداد در خانه خود بازی کند، یقین دارم از آنجا که ملت ما زیر بار ظلم نمی‌رود، این فشار بر ملت ما اثر معکوس دارد و شاهد بودیم که شما در میدان جواب آن‌ها را به نحو احسن دادید.
رئیس رسانه ملی با بیان اینکه این پیروزی به دلیل بی‌سابقه بودنش بعد از حدود یک دهه، زیبا و پرافتخار بود، گفت: به خواست و لطف الهی، در ایام پایانی دولت دوازدهم و در آستانه انتخابات، این شورآفرینی شما بر نشاط و شور ملت اثرگذار خواهد بود.
وی در پایان سخنان خود آرزو کرد تیم ملی با اتکا به ستاره‌های خوش‌آوازه و استعدادهای درخشان خود، همان‌گونه که در تراز جهانی بازی می‌کند، مسیر توفیق خود را بهتر از پیش بپیماید و جزو تیم‌های برتر جهان قرار گیرد.

قدردانی رئیس فدراسیون فوتبال از رسانه ملی
شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال هم در این مراسم با قدردانی از رسانه ملی به دلیل همراهی و حمایت از تیم ملی در این رقابت گفت: امیدواریم مرحله بعد را قدرتمندتر و باشکوه‌تر با موفقیت پشت سر بگذاریم.
وی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال با مشکلات متعددی مواجه است، به ویژه از رسانه‌ ملی خواست هر چه بیشتر از این ورزش مردم‌پسند حمایت کند تا تیم ملی بتواند در دور بعدی رقابت‌ها قدرتمندتر از قبل ظاهر شود.
رئیس فدراسیون فوتبال با انتقاد از برخی بی‌مهری‌ها به تیم ملی فوتبال پیش از این مسابقات گفت: امیدوارم همان طور که این روزهای آخر همه پشت سر تیم قرار گرفتند، برای مرحله بعد از همین الان با هم و در کنار هم برای موفقیت تیم ملی تلاش کنیم.

«احساس تنهایی نکردیم»
مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش هم در این مراسم با قدردانی از عملکرد بازیکنان و کادر تیم ملی تصریح کرد: آرامش ایجاد شده برای تیم ملی به موفقیت این تیم کمک شایان توجهی کرد و باید این آرامش را تثبیت کرد.
وی با بیان اینکه مسابقات مرحله آخر مقدماتی رقابت‌های فوتبال جام جهانی که حدود دو ماه دیگر آغاز می‌شود، دشوارتر خواهد بود، تصریح کرد: اما این تیم و مجموعه فوتبالی مرتبط با آن، در کنار ملت ایران، رسانه‌ها و رسانه ملی و با تدارک و پشتیبانی که صورت خواهد گرفت، گلیم خود را سرفرازانه از آب بیرون خواهند کشید.
وزیر ورزش با ابراز امیدواری به موفقیت تیم ملی فوتبال در رقابت‌های پیش رو تاکید کرد: دکتر علی عسکری، همه تیم‌شان و بخش‌های مختلف رسانه ملی انصافا تلاش کردند؛ به طوری که باعث شد ما در وزارت ورزش و فدراسیون احساس تنهایی نکنیم.

پرچم افراشته را افراشته نگه داریم
حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی هم که 10 سال پیش برای تشکر از ملی‌پوشان به فرودگاه مهرآباد رفته بود، در این مراسم با قدردانی از عملکرد تیم ملی در رقابت‌های اخیر، از این پیروزی به عنوان عامل شادی دل مردم یاد کرد و گفت: هیچ عبادتی نزد خدا به اندازه ادخال سرور در دل مردم نیست.
وی افزود: 10 سال پیش آمدم برای تشکر از شما که بعدا از شادی به ثمر رساندن گل سجده و یاد خدا می‌کنید، چون همین را ترویج دین می‌دانم؛ الان هم از شما می‌خواهم در مسیر موفقیت‌های‌تان همواره یاد خدا باشید و آن را برای نسل جوان ترویج کنید.
حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی با بیان اینکه ترویج یاد خدا با اعمال و رفتار شما ضریب نفوذ ویژه‌ای در میان نسل جوان دارد، گفت: وقتی شما یاد خدا و دین می‌کنید، اثرگذاری و دایره اثرش از صحبت‌های من روحانی و عالم دین بیشتر و متفاوت‌تر خواهد بود.
وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه تیم ملی فوتبال توانست پرچم ایران را بالا ببرد، تصریح کرد: مردم ایران، این‌ بازیکنان پرچم را بالا بردند؛ با حضور در انتخابات کاری کنید که پرچم به زمین گذاشته نشود و اقتدار ایران حفظ شود.

خبر خوش نوبخت برای تیم ملی
محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه هم در این مراسم با اعلام حمایت همه‌جانبه از تیم ملی در پاسخ به نگرانی‌های مالی عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال وعده داد: در این مراسم حضور پیدا کردم تا از شما بخواهم ذهن‌تان را از مباحث و مسائل مالی خالی کنید و صرفا بر استمرار موفقیت و سرافزاری تمرکز نمایید.
وی افزود: همین امروز با آقای سلطانی‌فر به مشکلات رسیدگی و آن را رفع خواهیم کرد تا شما با خیال راحت از نظر مالی، مردم را خوشحال کنید.

خوشحالی سرمربی
دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال هم در این مراسم با بیان اینکه تیم ملی شرایط سختی را در یک سال گذشته پشت سر گذاشت و به دلیل کرونا بازی‌ها به تعویق می‌افتاد، گفت: باید از بازیکنان و کادر تیم ملی تشکر کنم. همین طور از فدراسیون که بهترین شرایط را برای ما فراهم کرد. اینکه بتوانیم مردم ایران را یک ذره خوشحال‌تر کنیم، باعث افتخار من است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رسانه ملی فوتبال رئیس فدراسیون فوتبال هم در این مراسم تیم ملی فوتبال رئیس رسانه ملی تیم ملی رقابت ها یاد خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانسور تظاهرات دانشجویان کلمیبا در رسانه‌های بیگانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پلیس آمریکا با حمله به تحصن «همبستگی با فلسطین در دانشگاه کلمبیا» شمار زیادی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه را بازداشت کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه / شمار شهدای رسانه به ۱۴۱ نفر افزایش یافت
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • سانسور تظاهرات دانشجویان کلمیبا در رسانه‌های بیگانه
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • مژده رئیس رسانه ملی پیرامون حق پخش فوتبال
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • تشخیص خبرهای جعلی از خبرهای واقعی با سواد رسانه‌ای + فیلم