Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@17:02:06 GMT

ره‌پیک: میزان مصرف تعرفه آنلاین چک می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۳۰۶۰

ره‌پیک: میزان مصرف تعرفه آنلاین چک می‌شود

 فارس: سیامک ره پیک، عضو حقوقدان شورای نگهبان در جمع خبرنگاران گفت: تعداد تعرفه ها و مقداری که چاپ شده و در استان ها توزیع شده بیش از صد درصد است و این بدین معناست که برفرض مثال اگر صد درصد واجدین شرایط هم شرکت کنند ، بیش از آن هم تعرفه وجود دارد، بنابراین در زمینه میزان تعرفه مشکلی وجود ندارد.

وی تاکید کرد:همچنین اگر تعرفه شعب تمام شود، هم از طریق ناظران و هم عوامل اجرایی و هم سیستم های آنلاینی که وجود دارد، میزان مصرف تعرفه روشن می شود و قبل از بروز مشکل، تعرفه شعب تامین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در حال حاضر گزارش های معدود و محدودی درباره تعرفه آمده است اما در کل کشور مشکلی در زمینه تعرفه تاکنون نبوده است مگر برخی از گزارشاتی که آمده و بررسی شده و درست نبوده است.

وی ادامه داد: همچنین صبح در یک الی دو ساعت اول انتخابات، و در راه اندازی دستگاه های احراز هویت یکسری اشکالاتی پیش آمده بود، که در حال حاضر بسیاری از اشکالات رفع شده است یعنی تقریبا رای گیری روی روال است منتها در رای گیری مشکلی ایجاد نمی شود چراکه پیش تر توافقاتی صورت گرفته که اگر به هر دلیلی این سیستم ها دچار مشکل شد چه از جهت قطعی برق و اخلال در سیستم فنی ما به صورت دستی رای گیری را انجام بدهیم و مردم رای گیری خود را خواهند داشت

وی تاکید کرد: بنابراین هرجا که سیستم رای گیری مشکل داشته موظف بودند به صورت دستی عمل کنند و این کار را هم انجام دادند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: ره پیک تعرفه انتخاباتی مصرف تعرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبخ غذاهای دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی جواد گوزلی در برنامه طبخ غذای‌های گونه آبزی و عرضه آن در بین اهالی و دانش آموزان کم برخوردار روستای عنصرود در بخش مرکزی اسکو، بر اهمیت مصرف غذا‌های دریایی و آبزیان در سبد غذایی مردم تاکید کرد و گفت: میزان سرانه مصرف غذا‌های دریایی در آذربایجان شرقی حدود ۸ کیلو گرم است که این میزان در کل کشور ۱۴ کیلوگرم بوده و از این نظراستان ما در رتبه‌های پایین مصرف قرار دارد.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از انجام اقدامات لازم در جهت توسعه و ترویج مصرف غذا‌های گونه آبزی در استان خبر داد و افزود: در این راستا در هر ماه در یکی از روستا‌های کم برخوردار استان، برنامه طبخ و عرضه غذا‌های گونه آبزی در دستور کار این سازمان قرار گرفته و امروز نیز شاهد طبخ ۳۰۰ پرس ماهی آماده و توزیع آن در بین اهالی و دانش اموزان کم برخوردار روستای هدف گردشگری عنصرود در بخش مرکزی اسکو هستیم.

دیگر خبرها

  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • طبخ غذاهای دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • سفارش غذای شرکتی آنلاین در کترینگ دنا
  • خواص میوه خشک برای کودکان
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها
  • با وجود بارش های اخیر؛ البرز همچنان عطش دارد
  • البرزهم چنان عطش دارد
  • جزییات برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در اردیبهشت امسال | مصلی تهران میزان کتابخوان‌هاست
  • برق فیوز از سر صنایع مازندران پراند/ فرار و کوچ صنعتگران