Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@06:12:58 GMT

پلیس از ورود کامیون های به تهران جلوگیری می کند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۳۱۰۸

پلیس از ورود کامیون های به تهران جلوگیری می کند

سردار محمد حسین حمیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر از لغو محدودیت‌های تردد شبانه امروز بمنظور سهولت تردد شهروندان در روز انتخابات و ممنوعیت تردد کامیون‌ها در روز جمعه تا ساعت ۳ بامداد شنبه خبر داد.

وی افزود: با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت‌های تردد شبانه دیروز و امروز لغو گردیده و شهروندان تهرانی می‌توانند جهت سهولت رفت و آمد و رفتن به شعب اخذ رأی، تردد نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ همچنین افزود: ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های تردد نیز برای وسایل نقلیه سنگین برای ورود به شهر تهران از ساعت ۰۶:۰۰ روز جمعه مورخ ۲۸/‏۰۳/‏۱۴۰۰‬ الی ۰۳:۰۰ شنبه مورخ ۲۹/‏۰۳/‏۱۴۰۰‬ اعمال گردیده که تیم‌های مستقر پلیس راهور تهران بزرگ از تردد و ورود اینگونه وسایل نقلیه به شهر تهران ممانعت بعمل خواهند آورد.

وی ادامه داد: همکاران بنده از روزها قبل بخاطر آنکه بتوانند روز باشکوهی را برای هموطنان عزیز شکل دهند آمادگی کامل داشته و از ابتدای ساعات اولیه امروز در حدود ۴۶۰۰ شعبه اخذ رأی حضور دارند و طرح‌های ترافیکی خاصی را در اطراف شعب اخذ رأی اجرا می‌کنند.

سردار حمیدی ادامه داد: تیم‌های راهور تهران بزرگ بازدیدهای اولیه صبح را انجام داده اند و تا پایان رأی گیری و تا آخرین لحظه، و پس از شمارش آرا و اعلام نتایج نیز حضور فعال خواهند داشت و در آماده باش کامل و صد درصدی هستند.

وی گفت: امیدواریم با این همکاری و حضور خوبی که همه دارند بتوانیم انتخابات پرشوری را مثل دوره‌های قبل داشته باشیم.

کد خبر 5238181 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدحسین حمیدی پلیس راهور انتخابات 1400 انتخابات 1400 شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران قوه قضاییه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بنیاد شهید و امور ایثارگران ویروس کرونا کیفیت هوای تهران محسن حاجی میرزایی پیش بینی وضعیت هوا سازمان تامین اجتماعی نیروی انتظامی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت گیری افغانستان برای تردد ناوگان ایرانی

تین نیوز

نایب رئیس کانون انجمن های صنفی کامیونداران، اظهار کرد که اخیرا، چند روز مرز ایران و افغانستان به روی کامیون های ایرانی بسته بوده و اجازه تردد به آنها داده نشده است. این امر منجر به شکایت صنف کامیونداران خراسان به دولت شده است. در واقع آنها بر این باور هستند که متاسفانه دولت در مقابل مواضع افغانستان در بحث تردد کامیون های ایرانی و ترانزیت، عملکرد ضعیفی داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از اندیشکده حمل و نقل ایران، سید جلال موسوی، معتقد است که کامیون های افغان بدون الزام به داشتن معاینه فنی، احتمال قاچاق گازوئیل ایرانی و تناژ بالا که به زیرساخت های جاده ای آسیب وارد می کند، به راحتی در مسیر ایران تردد می کنند. به همین دلیل، وی برخورد کشور افغانستان در موضوع تردد ناوگان ایرانی را سخت گیرانه قلمداد کرده است که تردد کامیون های ایرانی از جمله ورود آنها به هرات افغانستان را با اختلال مواجه کرده است.

 با توجه به اختلال ورود رانندگان ایرانی به افغانستان و اروپا، شرایط نامناسبی برای ناوگان جاده ای کشور ایجاد شده است که می تواند در شرایط کاهش میزان بار برای حمل، مدت زمان خواب کامیون ها را افزایش بدهد و وضعیت و چهره مبادی ورودی و خروجی کشور به خصوص بندرعباس را دگرگون کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • برخورد جدی پلیس با تخلفات ساکن و ثبت تخلف پارک حاشیه ای با دوربین های متحرک
  • اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها اعمال قانون شده است
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • سخت گیری افغانستان برای تردد ناوگان ایرانی
  • تشکری هاشمی: پلیس راهور از ورود موتور به پیاده رو ممانعت جدی کند | موانع فلزی در پیاده روها بازدارنده نیستند