Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@11:18:25 GMT

چرا یحیی گل محمدی قیمت مغانلو را لو داد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۳۲۵۸

چرا یحیی گل محمدی قیمت مغانلو را لو داد؟

خبرورزشی – مصاحبه فرهاد مجیدی در مورد خریدهای پرسپولیس یحیی گل محمدی را وادار به واکنش کرد. او در مورد قرارداد قرضی شهریار مغانلو گفت: «او را فقط با ۵۰ هزار دلار آوردیم و بازیکن گرانی محسوب نمی‌شود.»

یحیی جملات مشابهی را در مورد مهدی ترابی هم گفت و پاسخ صحبت‌های مجیدی را داد. البته مبلغ قرارداد ترابی پایین نیست اما در استقلال چند بازیکن گران‌تر از ترابی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق شنیده‌های ما قرارداد گران‌ترین بازیکن پرسپولیس حدود ۴ میلیارد و هشتصد میلیون تومان است و یحیی معتقد است که بازیکنان تیمهای دیگر خیلی گران‌تر هستند و پول‌های بیشتری می‌گیرند. به زعم او مربیان دیگر تیمها نباید در مورد تیم پرسپولیس و خریدهایش حرف بزنند و به همین دلیل هم قرارداد شهریار مغانلو را لو داد و هم خطاب به مجیدی گفت بهتر است او در مورد تیم خودش صحبت کند.

یحیی امیدوار است چند بازیکن کلیدی پرسپولیس این هفته قرارداد خود را تمدید کنند و ماندنی شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس شهریار مغانلو پرسپولیس خبر ویژه شهریار مغانلو یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی

تیم فرمول یک فراری در راستای تامین هزینه خرید راننده جدیدش قرارداد گران‌قیمتی با اسپانسر آمریکایی امضا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراری ایتالیا با تامین کننده سخت‌افزار و نرم‌افزار آمریکایی هیولت پاکارد (HP) قرارداد اسپانسری منعقد کرده است.

بر اساس گزارش بینزس اسپورت؛ شرایط قرارداد برای اسکودریا بسیار سودمند خواهد بود و به تیم ایتالیایی اجازه می‌دهد تا حقوق بالایی را برای لوئیس همیلتون راننده کنونی مرسدس بنز که از فصل آینده فرمول یک به آن ملحق خواهد شد، تضمین کند.

هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک

منابع این نشریه گزارش می‌دهند که ارزش سالانه این قرارداد با قرارداد اسپانسرینگ ردبول با شرکت فناوری اوراکل که در حال حاضر بزرگترین قرارداد در فرمول یک است، قابل مقایسه خواهد بود.

لوئیس همیلتون قهرمان هفت دوره فرمول یک به فراری ایتالیا خواهد پیوست. گفته می‌شود درآمد این راننده انگلیسی در اسکودریا سالانه 100 میلیون دلار خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟