Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات، گامی در جهت استواری و سربلندی نظام اسلامی و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « آیت الله محمدرضا ناصری یزدی» امروز در خطبه های نماز جمعه یزد گفت: یکی از شاخه های تقوا حمایت نظام اسلامی است و نظام اسلامی نیز نظامی است که خداجو، خدامحور و بر اساس رشد و کمال مردم است و این حرکت به عنوان حرکت تقوایی و قدم به پیش در جهت زدایش شرک و کفر از جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: دشمنان در تلاش هستند تا انسانیت و دین را از ما بگیرند و سعی دارند دین های سطحی مانند عربستان را ترویج داده و از انقلاب اصیل پیامبر اکرم (ص) جلوگیری کنند.

 

امام جمعه یزد بیان کرد: امروز دشمن توطئه های مختلف علیه ما دارد و باید بدانیم که همراهی با دشمنان به عنوان گناه کبیره شناخته می شود.

 

آیت الله ناصری یزدی ادامه داد: با اشاره به اهمیت توجه به ولایت گفت: در قرآن کریم بارها بر ولایت تاکید کرده است و بیان کرده که برای نجات بشریت بایستی به ولایت تکیه کرد.

 

وی گفت: امام (ره) بیشترین خدمات را به بشریت داشتند و امروز نیز باید به واسطه ولی فقیه بتوانیم جامعه اسلامی را سربلند کرده و به بشریت خدمت کنیم.

 

آیت الله ناصری یزدی بیان کرد: کسانی که در مساله انتخابات یاری دین و اسلام نکنند و خدمات شهدا، اسلام و انقلاب را فراموش کنند خلاف تقوا است.

 

وی گفت:  ما باید با هم و در کنار هم اسلام را یاری کنیم تا بتوانیم به بشریت خدمت کنیم.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد امام جمعه یزد انتخابات نظام اسلامی ناصری یزدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان

سردار حسین زارع‌کمالی  فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سیلی خوردن رژیم صهیونیستی اظهار کرد: به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از اقدامات ما در این روز خدمت‌رسانی به مردم استان یزد است.

وی افزود: در این روز ۱۴۴ سری جهیزیه ایرانی_اسلامی تحویل نوعروسان کمتر برخوردار یزدی شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: این جهیزیه ایرانی شامل کالا‌های اساسی و مورد نیاز زوج‌های جوان است که شامل ۶ قلم کالای اساسی به ارزش ۴۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک ارگان امنیتی و نظامی است که در راستای حفاظت از خاک و ناموس وطن تلاش می‌کند، تصریح کرد: علاوه بر فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه نظامی و امنیتی، این ارگان در حوزه‌های دیگر همچون سازندگی، معیشتی، محرومیت‌زدایی و... حضور پررنگی دارد که در راستای عمل به مسئولیت‌های خود امروز شاهد اهدای جهیزیه به نوعروسان استان یزد هستیم.

گفتنی است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاخه‌ای از نیرو‌های مسلح کشور است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌دستور معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره)، در ۲ اردیبهشت ۱۳۵۸ تشکیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است