Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@06:38:35 GMT

امکان هیچگونه تقلبی در آراء وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۳۳۱۰

امکان هیچگونه تقلبی در آراء وجود ندارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات فارس با بیان اینکه در آغاز روند رای گیری صندوق اخذ رای پلمب شده و تنها برای شمارش آرا صندوق باز می‌شود، گفت: با وجود نظارت قوی شورای نگهبان و حضور سه تا پنج نماینده در هر حوزه رای گیری، امکان تقلب و دست‌کاری در آرا محقق نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام محمد عباس‌زاده افزود: طبق بازرسی‌های انجام شده، متاسفانه روند کار در اوایل ساعات مقرر شده به گونه‌ای بوده که تجمیع تا تحویل صندوق‌ها طولانی شد لذا برخی از شعبه‌ها تاخیر داشتند که هرچه سریع‌تر در حال برطرف شدن است.

او اظهار کرد: صندوق اخذ رای ابتدا صبح به وسیله ناظرین شورای نگهبان در حوزه رای گیری بررسی شد و پس از اطمینان از خالی بودن صندوق، صورت جلسه نوشته شده و در سامانه وزارت کشور ثبت می‌شود.

عباس‌زاده با اشاره به هجمه دشمنان برای حضور کم رنگ مردم در انتخابات تاکید کرد: با حضور گسترده و پرشور مردم حماسه‌ای دیگر رقم خواهد خورد و نقشه‌های دشمنان نقش برآب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظارت و بازرسی انتخابات فارس دست کاری در آراء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای نگهبان لایحه عفاف و حجاب را به مجلس بازگرداند

به گزارش صدای ایران، سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه «لایحه عفاف و حجاب هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است» درباره طرح ادعایی از سوی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه «تمام ارکان نظام برای جریمه بی حجابی به جمع‌بندی رسیدند» تاکید کرد: تهیه، تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح بر عهده دولت و مجلس است و شورای نگهبان ورودی به مباحث کارشناسی نمایندگان ندارد.
هادی طحان نظیف در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت فرآیند بررسی لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان گفت: این لایحه چندین مرتبه میان مجلس و شورای نگهبان در رفت‌وآمد بوده و آخرین اصلاحات این لایحه نیز در جلسه شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه «لایحه عفاف و حجاب هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است»، اظهار کرد: لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شده‌ است و پس از اصلاح و رفع ایرادات از سوی مجلس، مجدداً در شورای نگهبان آن را بررسی می‌کنیم.
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به پرسشی درباره طرح ادعایی از سوی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه «تمام ارکان نظام برای جریمه بی حجابی به جمع‌بندی رسیدند» با تاکید بر اینکه تهیه، تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح بر عهده دولت و مجلس است و ما ورودی به مباحث کارشناسی نمایندگان نداریم، عنوان کرد: ایراداتی که نسبت به لایحه عفاف و حجاب داشتیم نیز همین موارد را شامل می‌شود. ما در اظهارنظر نسبت به مصوبات وارد مباحث کارشناسی مجلس نمی‌شویم بلکه در جاهایی که مصوبه خلاف شرع و قانون اساسی باشد، ورود می‌کنیم.


دیگر خبرها

  • انتخابات آمریکا و یک بازی خراب کن جدی به نام "رابرت کِنِدی" با 20 درصد آراء!
  • تضعیف اعتقادات جوانان از اهداف امروز دشمنان است
  • محافل قرآنی دلها را به خدا نزدیک‌تر می‌کند
  • جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف امروز دشمنان است
  • شورای نگهبان لایحه عفاف و حجاب را به مجلس بازگرداند
  • محفل امام حسنی ها اجتماع قلوب بوده است
  • کلاهبردار آیفون در آمریکا به ۵۱ ماه حبس محکوم شد!
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • کشف بیش از یک کیلوگرم زعفران تقلبی در بیرجند
  • عزم و اراده قوی مسئولان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند