Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مدیران قدیمی فدراسیون با رد و بدل کردن پیام‌هایی میان عزیزی خادم و کارلوس کی روش قصد دارد ضمن آشتی دادن طرفین، این دو را پای میز مذاکره نشاند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یک واسطه نقل و انتقال از طریق یکی از مدیران قدیمی مرتبط با تیم‌های ملی در فدراسیون فوتبال به موازات واکنش ابهام آمیز عزیزی خادم درباره سرنوشت دراگان اسکوچیچ، پیشنهاد مذاکره با کارلوس کی روش را به رئیس فدراسیون فوتبال داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی خادم در زمان حضورش در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در چند نوبت مصاحبه‌هایی علیه کی روش انجام داد. خادم معتقد بود که اختیارات کی روش بیش از حد است و وقتی این موضوع به گوش سرمربی وقت تیم ملی رسید وی خادم را به کمپ تیم‌های ملی ممنوع الورود کرد. از سوی دیگر بسیاری از مشاوران عزیزی خادم از منتقدین پر و پاقرص سرمربی اسبق تیم ملی بودند.

مدیر امور مربوط به تیم‌های ملی فدراسیون که طی ۱۰ سال اخیر در سمت خود بدون تغییر مانده به کی‌روش گفته است عزیزی خادم قصد ملاقاتش را دارد. شاید پیگیری‌های این فرد باعث آشتی طرفین شده و مربی پرتغالی را در فهرست گزینه‌های هیات رئیسه قرار دهد.

این مدیر که طی ۱۰ سال گذشته در همین سمت در فدراسیون حضور داشته و در سفر اخیر به بحرین هم در کنار اسکوچیچ به وفور رویت شد به محض ورود عزیزی خادم با وی هم ارتباط نزدیکی برقرار کرد و از ملی پوشان خواست تا در حمایت از او استوری بگذارند که این مساله باعث ابقای موقتش شد و در تازه ترین پروژه قصد دارد مقدمات مذاکره میان خادم و کی روش را فراهم کند. تلاشی که باید دید فرجامش چه خواهد بود.

خبر ورزشی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کی روش تیم ملی فوتبال ایران عزیزی خادم عزیزی خادم کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس

به گزارش همشهری آنلاین هادی چوپان که اخیرا قهرمانی در مسابقات آرنولدکلاسیک آمریکا و انگلیس را کسب کرده، در سفر اخیر خود به شیراز، به دیدار غلامحسین پیروانی رفت. چوپان که اهل استان فارس است، با افشین پیروانی، برادر غلامحسین پیروانی و مدیر تیم پرسپولیس هم دیداری داشت.

کد خبر 846206 برچسب‌ها هادی چوپان ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟