Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:53:29 GMT

رای اولیم، عاشق ایران

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۳۵۰۵

رای اولیم، عاشق ایران

به گزارش ایرنا رای اولی‌های آبادان با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای معتقدند با انتخاب اصلح و حرکت وی در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی آرزوهای آنها محقق خواهد شد.

یکی جوان رای اولی در شعبه ۱۶ آبادان در کوی ذوالفقاری به خبرنگار ایرنا گفت:رای ندادن ما به دشمنان کشور این فرصت را می‌دهد تا نه فقط به نظام جمهوری اسلامی ایران بلکه یکپارچگی سرزمینی را نیز مورد هدف قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میثم علوانی‌نسب ماندن در خانه و رای ندان را  همراهی با دشمن دانست و گفت: صندوق رای بهترین راه برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی است.

وی در حالی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و شناسنامه خود را در دست داشت اظهار داشت:من رای می‌دهم چون سرنوشت ایران و ایرانی برای من مهم است چرا که مشکلات کشور فقط با حضور در پای صندوهای رای حل می شود.

یک رای اولی که به همراه خواهر دوقلوی خود در شعبه اخذ رای مستقر در مسجد پیروز آبادان حضور یافته بود نیز گفت:حضور در انتخابات تکلیف شرعی برای حمایت از نظام اسلامی و پاسداشت خون شهدا و بیعت با رهبری است.

نرگس موسوی اظهار داشت:حضور در انتخابات یعنی مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها ، تلاش برای تغییر وضعیت موجود به خصوص گرانی و البته ناامید کردن دشمنان داخلی و خارجی .

مرضیه موسوی نیز علت حضور در پای صندوق رای را عشق به ایران و رهبر فرزانه عنوان کرد و گفت: کوچکترین وظیفه اینجانب به عنوان رای اولی شرکت در انتخابات است.

به گفته معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان پنج هزار و ۵۰۰ رای اولی در شهرستان آبادان برای نخستین بار در این انتخابات شرکت می کنند.

حدود ۲۷۷ هزار نفر در شهرستان آبادان واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند.

آرای مردم آبادان توسط ۴۱ شعبه در بخش اروندکنار و ۱۳۹ شعبه اخذ رای در شهرآبادان و بخش مرکزی جمع آوری می شود.

پنج هزار و ۱۰۰ نفر از عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در آبادان را برعهده دارند ضمن اینکه امکانات پشتیبانی و لوازم بهداشتی برای شعب اخذ رای پیش بینی شده است.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هفت صبح همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

همچنین سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (جمعه) بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود. در این دوره از انتخابات عبدالناصر همتی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن رضایی میرقائد و آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان چهار رقیب حضور دارند و مورد قضاوت ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار واجد شرایط حضور در انتخابات قرار می گیرند که از این تعداد یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ رای اولی هستند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی آبادان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی آبادان رای اولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابوالفضل ظهره‌وند عضو فهرست صبح ایران در گفتگویی، با بیان اینکه جبهه صبح ایران از متن جامعه جوان ظاهر شده است و بنده آنها را بسیار فعال دیده‌ام، گفت: دبیر کل این تشکیلات یک جوان است و تیمی هم که جمع شده‌اند افراد جوان و تحصیلکرده‌ای هستند و به خوبی مسائل را حوزه‌بندی کرده‌اند و کارهای تحقیقاتی خوبی انجام می‌دهند ضمن آنکه به مطالبات مردم هم توجه دارند و سعی می‌کنند مطالبه‌گری را فعال کنند از این رو افتخار می‌کنم که نامزد این فهرست هستم.

بنابر روایت ایرنا، وی با بیان اینکه بنده علاوه بر صبح ایران در فهرست اُمنا هم بودم از ارائه فهرست صبح ایران و اُمنا در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: به غیر از این دو تشکل جبهه ایران اسلامی و وفاداران به انقلاب اسلامی هم فهرست خواهند داد.

عضو فهرست صبح ایران در پاسخ به این پرسش که آیا این ۴ تشکل در مرحله دوم انتخابات لیست مشترک می‌دهند؟ گفت: لیست واحد نمی‌دهند اما اشتراکات آنها به هم نزدیک است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیداهای حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزدها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898705

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!
  • ببینید | ابراز عشق سرمربی پرسپولیس به دو غذای ایران؛ اولی کشک بادمجان، دومی چیست؟
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود