Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-امام جمعه موقت شیراز گفت:هر چقدر حضور مردم باشکوه‌تر و بیشتر باشد موجب توانمندی رئیس جمهور آینده در حل مشکلات می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   شیراز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمودی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز با اشاره به ایام خجسته و مبارک دهه کرامت اظهار داشت: در دیدگاه شیعه امامت یک امانت الهی است و همه ما موظف به ادای امانت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با برشمردن انواع امانت گفت: یک امانت میان انسان و خدا است مثل انجام واجبات و ترک محرمات، دوم امانت میان انسان با همنوعانش، سوم امانت مسئولان و حاکان نسبت به مردم است چراکه مسئولیت نسبت به مردم نیز امانت است و چهارمین حالت امانت میان انسان و طبیعت است.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه ما امانتداران راه حضرت شاهچراغ(ع) و علمای استکبارستیز این دیار هستیم، افزود: در این برهه حساس از زمان همه ما وارثان و امانت‌داران وظیفه داریم این امانت را به نسل آینده و صاحب انقلاب برسانیم و امروز این مهم با حضور یکایک من و شما در صحنه انتخابات در پای صندوق‌های اخذ رای محقق می‌شود.

محمودی با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان برای کمرنگ کردن حضور مردم از هیچ گونه خدعه و نیرنگی فروگذار نیستند، بیان کرد: کشوری که مردمش در صحنه نباشند منجر به ناامنی و شیوع تروریست می‌شود که در کشورهای ضعیف شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه اگر انتخابات با حضور همیشه در صحنه شما فعال نباشد دولت ضعیف روی کار می‌آید، عنوان کرد: بایستی با ایجاد یاس و ناامیدی که بدخواهان می‌خواهند در شبکه‌های اجتماعی القا کنند با شرکت در انتخابات مقابله کرد.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه ایران قدرتمند مساوی است با عدم کارایی فشار و تحریم دشمن تصریح کرد: بهره‌مندی و استفاده از ظرفیت‌های کلان کشور نیازمند فردی توانمند و پرتلاش و خستگی‌ناپذیر و هر چقدر حضور مردم باشکوه‌تر و بیشتر باشد موجب توانمندی رئیس جمهور در حل مشکلات می‌شود.

محمودی با بیان اینکه مسیری دشوار پیش روی همه ما است که بایستی با صبر و شکیبایی و توکل به خدا این مسیر را طی کنیم، گفت: در هر دوره‌ای مردم آزمون جدیدی را پشت سر می‌گذارند تا به نقطه‌ای برسند که به دور از هیجانات کاذب به انتخاب اصلح برسند در این صورت است که مشکلات حل می‌شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر گفتند مردم از معیشت گلایه‌مند هستند و بایستی به این گلایه‌ها رسیدگی شود، افزود:  دولت آینده باید به این اقشار ضعیف توجه کند اما بحث بر سر این است که نرفتن و قهر کردن با صندوق رای مشکل را حل نمی‌کند چراکه دیگرانی که درد شما را نچشیدند پای صندوق می‌روند. 

امام جمعه اردبیل: حفظ اقتدار ملی دِینی بزرگ بر گردن ملت ایران اسلامی است‌امام جمعه رشت: حضور پر‌قدرت مردم در انتخابات بر عزت ایران اسلامی افزودامام جمعه شهرکرد: وضعیت امروز به رای خودمان و به عملکرد بد مسئولان برمی‌گردد

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه حضور آحاد مردم به ویژه جوانان در پای صندوق‌های رای لازم و ضروری است، بیان کرد: باید  به فردی که معتقد باشد و بتواند مشکلات را حل کند و فسادهای باقی مانده را از بین  ببرد، رای داد.

محمودی با اشاره به انتخابات شوراها عنوان کرد: برای اینکه شاهد گرفتاری‌های نظام شهری و روستایی نباشیم نمایندگانی مورد انتخاب قرار گیرند که پیش فرض حضورشان خدمت به مردم باشد.

انتهای پیام/424/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه موقت شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه کیش بر اهمیت روز جهانی قدس امسال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز در جلسه هماهنگی برنامه‌های لیالی قدر و روز جهانی قدس گفت: دستگاه های اجرایی شرایط حضور مردم و بهره مندی از برنامه های شب های قدر را فراهم کنند و رسانه‌ها نیز حضور معنوی مردم را به خوبی انعکاس دهند.

امام جمعه کیش با محکوم کردن جنایات بی سابقه رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه گفت: امروز شاهد هستیم مردم جهان، جنایات صهیونیست‌ها در غزه را محکوم می‌کنند و هتک حرمت‌هایی که در بیمارستان شفا رخ داده است ماهیت این رژیم را نمایان کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز گفت: مردم همیشه در صحنه جزیره کیش امسال با حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس با حمایت از مقاومت فلسطین، همبستگی خود را با مردم غزه نشان خواهند داد.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، از ساعت ده و سی دقیقه و از میدان المپیک آغاز می شود و راهپیمایان به سمت مصلی کیش حرکت می کنند.

ناوگان حمل و نقل عمومی کیش نیز شرکت کنندگان در مراسم را رایگان جا به جا می‌کند.

دیگر خبرها

  • حجم تبادل تجاری ایران و ترکمنستان در حال افزایش است/رئیس جمهور به عشق آباد سفر می‌کند
  • تاکید امام جمعه کیش بر اهمیت روز جهانی قدس امسال
  • دعوت رئیس‌جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی برای فعالیت بیشتر در این کشور
  • تأکید رئیس‌جمهور بر ضرورت استفاده از ظرفیت اساتید پیشکسوت
  • تأکید رئیسی بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به برکت جبهه مقاومت است
  • در یک قدمی جنگ جهانی سوم
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • نگرانی حسین شریعتمداری از احضار احمدی نژاد به دادگاه : حالا چرا اینقدر عجله؟ چرا بلافاصله بعد از انتخابات؟