Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@10:20:06 GMT

ایران قوی به دولت مردمی با آراء بالا نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۳۹۵۴

ایران قوی به دولت مردمی با آراء بالا نیاز دارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی ظهر امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر انتخابات را مظهر حضور مردم و تبلور جمهوریت دانست و اظهار کرد: ملت بزرگ ایران امروز در مقابله با عملیات روانی شدید دشمنان و براندازان که انتخابات را تحریم کردند و مردم را از حضور در میدان دلسرد می‌کنند بر شیپور دفاع از وطن و انقلاب دمیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بی‌توجهی به انتخابات و هم آوایی با دشمنان را نامردی و خیانت به ملت و کشور و گناه بزرگ دانست و افزود: انتخابات مظهر حضور مردم و تبلور جمهوریت است، تعجب می‌کنیم از کسانی که از مردم دم می‌زنند و از جمهور دفاع می‌کنند ولی به بهانه‌های مختلف انتخابات را تحریم یا مردم را از موثر بودن انتخابات دلسرد می‌کنند. 

امام جمعه ساوه افزود: شما که از دموکراسی و جمهوریت دم می‌زنید، با کدام منطق مردم را به قهر با صندوق رای و انتخابات دعوت می‌کنید. 

خطیب نماز جمعه ساوه تصریح کرد: انتخابات در نظام اسلامی، مبتنی بر یک تفکر اصیل ارتباط امت با امامت و حکومت و کارگزاران حکومت با ملت است نه انتخابات در اسلام یک امر نمایشی است و نه نقش مردم یک امر تزیینی و نمایشی خواهد بود. 

حجت الاسلام حسینی حضور گسترده مردمی در انتخابات را پشتوانه قوی برای نظام و باعث تولید قدرت، امنیت آفرینی و باطل السحر فشار حداکثری و طمع ورزی دشمنان دانست و اضافه کرد: مردم گلایه‌هایی از مسئولین و حکومت دارند که بر حق است و ناشی از مشکلات و ناکارآمدی‌ها و فساد برخی نزدیکان مسئولان و آقازاده‌هاست اما راه حل آن قهر با صندوق رای نیست.

وی با تاکید بر اینکه راه حل مشکلات انتخاب شایسته و مدیر انقلابی، جهادی و پا در میدان و مردمی است، افزود: اعتراض و گلایه‌های مردم عمدتاً به اوضاع نابسامان اقتصادی و معیشتی و کژ کارکردی برخی مسئولان و ادارات و رانت خواری و تبعیض و فساد در بین بعضی مسئولان است که باید آن را با انتخاب افراد شایسته اصلاح کرد. 

امام جمعه ساوه کسانی که آدرس قهر با انتخابات را می‌دهند را جاهل  و مزدور دشمنان دانست و اضافه کرد: برخی با اهرم فشار به دنبال براندازی یا انحراف نظام اسلامی از آرمان‌های اصیل انقلابی هستند لذا ادعای انسداد می‌کنند، البته اینها در اثر فشار حداکثری آمریکا و اروپا دچار توهم شده‌اند که با فشار و فرصت طلبی می‌توانند نظام اسلامی را، انقلاب اسلامی را متوقف کنند و این شبیه تلاش‌های دولت لیبرال و نهضت آزادی در اواخر دهه 60 است که به تصفیه خود آنان انجامید. 

وی با اشاره به اینکه اگر رای ندهیم، تحریم تشدید می‌شود و مذاکرات بین المللی سخت‌تر گفت: دولت ضعیف و بی پشتوانه ملی، قادر به حل مشکلات اقتصادی و تصمیم گیری و اقدامات مهم نخواهد بود، ایران قوی و باعزت و اقتدار، دولت مردمی با آراء بالا نیاز دارد. 

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی رای ندادن یا دادن رای سفید را باعث وسوسه دشمن برای انجام اقدامات تروریستی برشمرد و گفت: باید کسی را انتخاب کنیم که آرمان‌های انقلاب اسلامی را احیاء و تقویت کند و در کارنامه او توانمندی برای حل مشکلات و مبارزه با فساد و ظرفیت تعاملی با همه دستگاه‌های نظام باشد. 

امام جمعه ساوه شنبه پس از انتخابات را شنبه مهربانی و بردباری دانست و گفت: تا امروز رقابت انتخاباتی بود، در میدان رقابت نامزدهای مختلف با سلایق سیاسی کاملاٌ مقاومت حضور داشتند و بعضا نیز بداخلاقی‌هایی صورت گرفت اما از فردا روز رفاقت و همکاری و برادری برای سازندگی ایران اسلامی شروع می‌شود. 

وی برنده اصلی انتخابات را ملت بزرگ ایران و بازنده حقیقی را دشمنان این نظام و کشور و مزدورانشان دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات در کشور زمینه‌ای برای گردش مدیریت و تحول در ساماندهی و سیاستگذاری ها و تنفس مدیریتی است به همین جهت باید زمینه اتحاد و انسجام و همدلی بیشتر و عزم قوی برای خدمتگزاری شود نه اینکه مایه اختلاف شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات تحریم نماز جمعه ساوه امام جمعه ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمان‌های فلسطین جز اصلی‌ترین راهبردهای نظام است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار رییس دفتر حماس گفت: آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبردها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت

به گزارش مشرق از روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح، «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی حماس که به تهران سفر کرده است، به اتفاق هیات همراه با حضور در ستاد کل نیروهای مسلح، با سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر باقری در ابتدا ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم فلسطین، گفت: ان‌شالله به برکت خون این شهیدان شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه به برکت جهاد فلسطین امسال روز جهانی قدس بسیار با شکوه‌تر برگزار خواهد شد، افزود: آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبردها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه عملیات بی‌نظیر هفتم اکتبر عملیات بزرگی بود که شکست تامین‌ناپذیری به رژیم صهیونیستی وارد کرد، تصریح‌کرد: این عملیات غرورآفرین، افسانه شکست ناپذیری اسرائیل جنایتکار را نقش بر آب کرد و فلسطین را به موضوع اول جهان اسلام بلکه کل جهان تبدیل کرد.

سرلشکر باقری گفت: ما این عملیات را به دلیل ویژگی‌های اطلاعاتی ضربه غافلگیر کننده به دشمن در حداقل زمان را یک عملیات بی‌نظیر و استثنایی و موفق می‌دانیم و به خاطر داشتن چنین طراحان و رزمندگان شهادت طلبی به شما تبریک عرض می‌کنیم و ان‌شالله با تدابیر جنابعالی و دیگر دوستان شکست رژیم صهیونیستی اتفاق بیفتد.

وی گفت: اگر آمریکایی‌ها به رژیم صهیونیستی کمک نکرده بودند، به‌طور قطع تا الان این فروپاشی اتفاق افتاده بود و آنچه که رژیم صهیونیستی توانست جواب بدهد فقط کشتار مردم بی‌گناه، زنان، کودکان و خراب کردن بیمارستان‌ها و وارد کردن قحطی و گرسنگی بوده است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مقاومت بی‌نظیر مردم فلسطین در برابر همه فشارهای وارد شده، خاطرنشان کرد: مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین توانستند قدرت اسلام را به همه مردم جهان نشان دهندو به یاری خدا و با حمایت‌هایی که باید از این مردم بشود شیرینی پیروزی را بتوانیم در آینده نزدیک ببینیم.

رییس دفتر سیاسی حماس نیز ضمن اظهار خوشحالی و خرسندی در خصوص دیدارهای انجام شده با فرماندهان نظامی ایران، گفت: برگزاری این جلسه یکی از دلایل اصلی توجه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به فلسطین است.

وی افزود: مسائل حاشیه‌ای در فلسطین باعث شده بود به خواسته های مردم فلسطین توجهی نشود، اما به لطف الهی عملیات هفتم اکتبر باعث شد حرف دل مردم فلسطین به گوش جهانیان برسد.

رییس دفتر حماس با بیان اینکه حمایت‌ها و پیگیری‌های نیروهای مسلح و ملت ایران در مورد مسائل فلسطین به نیروی‌های جهادی ما روحیه مضاعف در به ثمر رسیدن اهداف عملیات طوفان الاقصی می‌بخشد، ادامه‌داد: تلاش‌های شهید سردار سلیمانی درباره شنیده شدن فریاد مظلومان جهان و سرکوبی قدرت های ستمکار هیچ‌گاه فراموش شدنی نیست.

اسماعیل هنیه در پایان از توجهات رهبر معظم انقلاب، مسوولان جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان نیروهای مسلح ارتش و سپاه تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • سه چالش اساسی نظام در سال ۱۴۰۳ به روایت حسین علایی /حاکمیت باید یک تغییر معنادار در سیاست‌های اقتصادی و سیاسی خود ایجاد کند
  • آرمان‌های فلسطین جز اصلی‌ترین راهبردهای نظام است
  • لزوم توجه جدی خانواده‌ها به نیاز عاطفی و غریزی جوانان
  • لزوم توجه جدی خانواده‌ها نسبت به نیاز عاطفی و غریزی جوانان
  • نمایندگان منتخب مشهد باید پاسخگوی رای باکیفیت مردم مشهد باشند 
  • انتخابات آمریکا و یک بازی خراب کن جدی به نام "رابرت کِنِدی" با 20 درصد آراء!
  • مشارکت مردمی ضریب امنیت را بالا می‌برد
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته