Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@14:58:02 GMT

ستاری: در این فصل 2 سال از عمر فوتبالی بازیکنان کم شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۴۲۱۴

مدافع تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد با فرسایشی شدن فصل جاری مسابقات لیگ برتر از عمر فوتبالی بازیکنان کاسته شده است.

محمد ستاری درباره وضعیت فعلی تیم فوتبال پیکان گفتگویی انجام داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، ستاری در ابتدا اظهار داشت:

تیم ما وضعیت خوبی دارد و چند بازی دوستانه انجام دادیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمانی که مهدی تارتار به تمرینات بازگشت، انگیزه بازیکنان بیشتر شد و حالا خودمان را آماده می‌کنیم تا در ادامه لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم.

وی با اشاره به غیبت چند هفته‌ای خود در بازی‌های پیکان بیان کرد:

متأسفانه بدشانس بودم و مصدوم شدم که همین موضوع باعث شد تا چهار بازی را از دست بدهم. البته تعطیلی لیگ برتر به نفع من شد و حالا شرایط خوبی دارم. امیدوارم در ادامه لیگ، بازی‌های خوبی را برای پیکان انجام دهم.

مدافع پیکان با اشاره به طولانی شدن فصل جاری لیگ بیستم گفت:

واقعاً این وضعیت برای بازیکنان آزاردهنده است و باعث شده که لیگ ما فرسایشی شود. بازیکنان باید در طول فصل دو بار بدنسازی کنند، اما ما در این فصل شش بار بدنسازی کردیم که واقعاً خوب نیست. معتقدم که عمر بازیکنان لیگ برتر در این فصل دو سال کم شد و ما تحت فشار زیادی قرار گرفتیم.

ستاری در پاسخ به این پرسش که کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، خاطرنشان کرد:

سپاهان و پرسپولیس واقعاً تیم‌های خوبی هستند و پیش بینی خیلی سخت است. با این حال فکر می‌کنم پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی داشته باشد. چون بازیکنان این تیم چند سال است که کنار یکدیگر بازی می‌کنند و از لحاظ تاکتیکی واقعاً تیم بسیار خوبی هستند.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس دردسر 9 میلیارد تومانی استقلال در شرایط بحرانی باشگاه / اختصاصی طرفداری مرگ دلخراش مهاجم سابق پرسپولیس عراقی ها مقابل ایران تبانی کردند | گزارش سایت عراقی ضرر 4 میلیارد دلاری کریستیانو رونالدو به شرکت کوکاکولا جانی ریورا، اسطوره میلان: نمی خواهم با واکسن زدن بمیرم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود

رحیم یوسفی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آن‌ها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آن‌ها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آن‌ها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست
  • ۵بازی جذاب ایرانی ویژه گوشی های همراه
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم
  • همزمانی هفته های پایانی لیگ برتر به سود استقلال!